Tuossa viime perjantaina olin vähän viihteellä ja join aika reippaasti alkoholia ja nyt eilen kun oli krapula niin rivatril ei vaikkutannut yhtään mihinkään. Oli koko päivän kauheaa ahdistusta ja levottomuutta niin napsin noita 0,5m rivoja ku karkkeja ois ollu. Söin niitä yhteensä varmaan 8 tai 9, enkä tuntenut yhtään helpotusta ahdistuksessakaan. Melkein olisi sama jos en ois syöny noita ollenkaan. Olen syönyt noita rivatrillejä 0,5mg yhteensä ehkä 25kpl koko elämän aikana (viimesen 2kk aikana) niin pitäisi varmaan 8kpl 0,5mg auttaa johonkin vai onko mahdollista että tole ois noussu noin nopeasti.
Tarkoitukseni oli helpottaa vain ahdistusta ja levottomuutta mitä on jatkunut jo pitkään. Join ainoastaan silloin perjantai-iltana. Juon ehkä max 1kerran kuukaudessa jos sitäkään heikon vatsani takia. Mutta en kyllä ymmärrä että miten se ei tuonut mitään vaikutusta mihinkään. Normaalisti otan 2 x 2 ja tarvittaessa vielä 2 lisää ja aina aikasemmin ne kyllä on vaikuttanut hyvin ja tullut muitakin “oireita”, mutta eilein ei yhtään mitään.
Edit. Kaikki lääkkeet ovat reseptillä ja psykiatrin valvonnassa.
Täytyy kyllä ensi kerralla kysyä lääkäriltä. Tuo kummastuttaa minua erittäin paljon etteivät ne vaikuttaneet mitenkään. Kova krapula on kuitenkin ihan tuttu, lähinna masennuslääkkeitten takia en juo paljoa.
No minun ennätys on 25 kpl 2 mg Xanoreita (telaketjuja). Kävelin vain hieman seiniä päin, mutta en muista ainakaan, että mitään muuta ihmeelistä olisi tapahtunut. Otin napit kotona noin klo 18:00 ja kävin koisimaan siinnä klo 23:00.
Vedinkö Buprea tai Tramadolia lisäksi, en muista… Xanorit otin noin 2 tunnin aikana. Se meni jotenkin näin: 8 kpl tauko 30 min → 8 kpl tauko 30 min → noin 9 kpl ja odottelin oloja… Ei juuri mitään oloja. Normaalisti silloin söin päivittäin 3 x 10 mg Diapam ja 2 x 20 mg Tenox.
Joo täytyy kompata tätä. Mutterit ei toimi itsellä oikein mitenkään, ihan sama syökö vai ei. Ahdistus on ja pysyy silti.
Muutes,itsellä on kakkosen rivatrilit lääkityksenä. Tuntuu että ne ei toimi enää yhtään, ei vie edes ahdistusta mennessään. Joskus pari vuotta sitten kaksi milliä klonatsepaamia toimi erittäin hyvin ahdistuksen poistoon ja vähän enemmän kun söi niin meni kuuppa sekaisin. Kai mä oon sit tottunut ko. lääkkeeseen
Mulla toimii 10pami paljon paremmin ku 2:sen riva. Lääkinnällisessä mielessä, hupiin en bentsoja käytä, pl. tietyt kompinoinnit, enkä enää niitä kompinointejakaan.
Syöny nyt varmaan jo 5mg rivatrilliä eikä tunnu auttavan ja 10mg diapamejaki ois mutta sammuisin samantien kun semmosen otan.
Kyllähän tuo lääkäri tarjosi minulle Lyricaa, mutta se on ihan liian kallista ja kun sitä käytin aikoinani hermovaurion testaukseen niin iski paniikkihäiriö sitä lopettaessa niin en tiiä sotkiko se lyrica sitte keskushermostoa jotenkin.
Rivatril on paras bentso IMO krapulaan sen ominaisuuksien vuoksi, ja tuo mainitsemasi piristys kohtaus on yleensä Manian oireita, varsinkin krapulassa kun ottaa ensimmäisiä bentsoja saan hirveen hyvän olon ku ennen on kärsinyt vaan ja yhtäkkiä onkin apu darraan ja mutta sitten jääkin bentsoihin koukkuun eikä tulekkaa hyvä olo vaa elämästä tulee pilleri helvettiä ja se lääkkeen puute aiheuttaa pahemmat oireet kun mihin aluksi söit niitä
Joop. Annos on nyt 2 x 4 tablettia 0,5mg rivaa päivässä eikä riitä edes. saa nyt nähä vaihtaako ne 2:siin respan, se ois myös tarkotuskin, mutta ne nyt kusi jotain ja ehkä jotain siihen sivuun sitten tarvittaessa, kun ei tuo meinaa riittää.