Hei, ajattelin alkaa viihteilemään noilla rivoilla, mikä olisi hyvä annostus toleranssia bentsoihin on, mutta nyt en ole kuukauteen syönyt lainkaan bentsoja.
Rivoista saa ihan kivasti viihdettäkin irti, jos nyt bentsoviihteilyä ylipäätään pitää kovin kiinnostavana. Jos ei toleja, niin alota pienellä määrällä (ylläripylläri jeah jee) ja toivottavasti tiiät kuin lääkeherkkä muutoinki oot (esim ite oo melkosen nopea metabolisoija, joten annostukset mulla on tolettomanakin aika suuria sillä muutoin vaikutuksia ei juur tule). Varo ettet sitten varasta kaikkea vastaantulevaa, ritsaamishimo kohahtaa huippuunsa noitten kanssa.
Oujee, sitten kun päiväannos on 10mg ja tätä on kestänyt yli kaksiviikkoa niin ihan mukavat viekkarit tuleee jotka kestää ja kestää ollen pahimmillaan kuudentena-seitsemäntenä päivänä lopettamisestä.
onhan se mukavaa ottaa juoksu bissei, hävittää kaikki tavaransa ja herätä aamulla muistamatta mitään itelä jo 2mg toimii hyvin 4mg menen ihan tutkalle ja sekoilee ihan vitusti
Itse olen pahimmillaan syönyt 75mg Rivatrilia kolmen vuorokauden aikana, ku oli extrapurkki.
Ei minkäänlaisia “nousuja” tai mitään muutakaan euforiaa en saanut. Ahdistus kyllä pysyi kurissa. Mitään viekkareita ei tullut, kun käytin vain toisiaan sen kolme vuorokautta ja palasin sitten normaaliin asialliseen bentsoannokseeni.
Oon elämäni aikana kokeillut periaatteessa kaikki suomessa myytävät bentsot/bentsojohdannaiset. Ja kaikkia testannut “norsuannoksilla”. En saa mitään euforiaa niistä irti. Esim. kannabis ja Tramal ovat sitten eriasioita.
ennen sai benzoista “nousut” nykyään joutuis syömään niin ison annoksen että syön mielummin oikeaan vaivaan ku ei noi benzot puussa kasva, eikä noi benzot kyllä mitään kunnon viihdettä ole. ite ottaisin mielummin xanttui pamei tai tenoxei niist saa mukavan humpsahduksen, rivoist lähtee vaa muisti eikä tuu nousua vaa pärähtää salakavalasti. lääkkeenä ihan hyvä 1mg poistaa ahdistuksen koko päiväks.
Älä ajattele alottaa…et kuitenkaa saa mitään euforiaa vaan kuten magus kirjotti aika ilkeät reflat tulossa sit ku oot vetäny yli annostusten ja et saa uutta purkkia vähään aikaan mistään.Ei oo todellakaa mikään viihteilylääke, en suosittele muuta kun asianmukaseen käyttöön, on olemassa paljon järkevämpiä viihteilylääkkeitä,jos sille linjalle pitää lähteä…