Risolid

Ei johdu noista seikoista. Piriä kiskon vain noin kaksi kertaa kuussa ja kohtuullisesti. Gramma riittää minulle pariksi päiväksi. Elän muutenkin terveellisesti kaiken kaikkiaan. Tupakkaa poltan noin askin viikossa, jos sitäkään. Alkoholen olen jo melkein lopettanut, juon ehkä enää noin kerran pari kuussa ja kohtuullisesti, eli alle riski rajan.

Laajalti suositaan ainakin julkisella sektorilla opamoxia, ehkä jopa diapamia.

Kuulepas nyt, Pilvipääkkö vai mikä lie Piripöperö oletkaan :unamused: , näistä sun monista benzohimotuskirjoituksistasi paistaa aika helvetin selkeästi lävitse se, ettet todellakaan halua niitä benzoja vain ja ainoastaan lääkkeiksi esim. äärimmäisen pahaan ahdistukseen :wink: . Toki sulla pahaa ahdistustakin saattaa olla, en sinänsä tahdo vähätellä mahdollisia ongelmiasi, mutta pahasti tuo asenteesi kielii siitä, että olet hakemassa benzoista myös oloja, joiden makuun kaiketi olet jo päässytkin :wink: :confused: .

Selitän tätä samaa jälleen tuhannetta kertaa, mutta antaa mennä taas. Benzot ovat monissa tapauksissa se paras ensiapu mm. paniikkikohtauksiin, pahoihin ahdistustiloihin, unettomuuteen, alkoholivieroitukseen jne., mutta mieluiten vain mahdollisimman lyhyinä kuureina(Jo kuukauden kestänyt yhtäjaksoinen benzokuuri aiheuttaa vieroitusoireita, vaikka riippuu toki aivan ihmisestä, kuinka hyvin/huonosti kukin ne kestää) tai vain todellakin satunnaisesti napattuna paniikkikohtauksen iskiessä. Benzoilla on monia hyviä puolia verrattuna moniin muihin lääkkeisiin, mutta niillä on myös se todella helvetillinen kääntöpuolensa, jota sä et tahdo kokea. Ainakaan en usko, että tahdot päätyä allekirjoittaneen kaltaiseksi benzoinvalidiksi, jota nuo lääkkeet orjuuttavat todennäköisesti koko loppuelämän. 15 vuotta säännöllistä käyttöä takana ja elämä pyörii pitkälti sen ympärillä, että saa lääkkeensä, jotta vieroitusoireet, joita pahempia en tiedä, saisi pidettyä poissa.

Monet ihmiset osaavat käyttää benzonsa oikein, ts. ilman, että heille muodostuu niistä elämää suurempi ongelma, mutta mikäli olet yhtään päihdehakuista sorttia, niin saat kehitettyä ko. lääkeriippuvuudesta itsellesi maanpäällisen helvetin. Niinhän mullekin kävi. Sain niistä joskus aikoinani ihan mukavat olot, joten käytin niitä runsain mitoin väärin. Sen lisäksi ne ovat edesauttaneet ongelmieni kehittymistä(siis negatiiviseen suuntaan) muiden päihteiden(alkoholi, opparit, piri) kanssa, kun aina on olemassa niitä pahimmistakin vieroitusoireista pelastavia ihmepillereitä. Sitten voi jälleen jatkaa uudestaan ja uudestaan sitä muutakin päihteilyä ja kaiken aikaa joutuu vain syvemmälle suohon kaikkien mahdollisten roippeiden kanssa. Varsinaisia ihmepillereitä ne ovat, sen myönnän. Niiden todellisen ihmeellisyyden huomaat tosin vasta siinä vaiheessa, kun olet päälakeasi myöden kusessa niiden kanssa :wink: .

No, joo, tämä oli taas aivan turha ja väsynyt saarna, niin totta, kuin tämä kaikki onkin, sillä ethän koukkuun jää. Et edes siihen äärimmäisen salakavalaan benzokoukkuun :wink: .

Niin, ja joku pirittely “vain” pari kertaa kuussa voi jo saada sun psyykesi aivan paskaksi, jos olet masennukseen taipuvainen ihminen. Mä käytän piriä nykyisin ehkä 1 krt/kk(tuo kyllä vaihtelee, mutta melko hyvä esimerkki) ja jo se riittää pistämään mun muutenkin sairaan pääni aivokemiat aina ihan uuteen uskoon. Mun ei siis pitäisi käyttää piriä lainkaan, mutta mä olenkin ihan vitun tyhmä ämmä. Älä sä ryhdy tällaiseksi tyhmäksi “ämmäksi” :wink: .

Ihan tosi, kuten SoiKannel(?) jo sanoikin, mieti, mikä sulla oikeasti mättää elämässä ja yritä tehdä niille ongelmillesi jotakin rakentavampaa, kuin hakea hetken turrutusta ja feikkimielihyvää itsesi päihdyttämisestä.

Edit: Vastasin sulle, Pilvipääkkö, nyt tähän Risolid-ketjuun, vaikka näitä sun benzot sitä ja benzot tätä -juttujasi löytyy kyllä kosolti muualtakin, ihan Kotikanavaa myöden :unamused: :laughing: .

En lukenut Winston sun tekstiä kun joku 3 riviä ja voi sanoa pöllöpään tavoin että k o m p p a a n. :smiley: ny vois lukea loppuun

Jeah. Eli nyt vielä: Bentsoista ei vittu saa mitään oloja! Jos saa ni sit oot psyykannu ittelles ne olot… en viitti tässä sanoa mistä ne olot saa eli VIINASTA perkele.

Mutta joo. En suosittele mitään tietenkään. Paitsi nikotiiniövereitä.

Elämänilo löytyy sun sisältä, ja sitä ei voi viedä sulta pois. Bentsot voi.

edit: sä oot Winston tyhmä ämmä. niinku mäki =) heh heh…

metaboloituukohan pami oksatsepaamiksi? niinkö olen kuullut… olen k hoidossa ja mulla menee risolid lääkkeenä joten tiivistettynä voinko syödä pameja ku on risolid lääke ku risolid näkyy oksatsepaamina? :unamused: