Ripitäytyminen

Ripittäytyminen

Tässä ketjussa voit ripittäytyä pahoista teoistasi muita ihmisiä tai yhteiskuntaa vasten. Kerro meille arveluttavista teoistasi, niin puidaan niitä yhdessä ja mietitään mikä mahdollisesti olisi sopiva hyvitys tekoosi. Vai onko tekosi edes annettavissa anteeksi…

”Jumala armahtaa, minä tai palstalaiset emme”

Aloitetaan!

Minulla ja EX vaimollani oli tullut avioero. Meillä on kolme lasta ja vanhin heistä oli 8 vuotta vanha. Vanhin lapsistamme otti eron hyvin raskaasti. Hän valvoi paljon öitä ja itki hysteerisesti pahaa oloaan. Joskus kun he olivat vuorostaan viikon luonani, niin tuo farssi jatkui vanhimman lapseni osalta koko yön. Minä ja lapset emme olleet aamulla työ/koulu-kuntoisia. Kun tuota oli jatkunut jonkin aikaa, niin olin aika väsynyt. Lapseni ovat ottaneet aina illalla nukkumaan mennessään fluori-tabletin hampaita varten. Nukkumaan menon koittaessa vanhimmalle lapselleni antaessani ”fluori-tabletin”, niin sanoin hänelle, että tämä on nyt aikuisten fluori-tabletti: ”Tätä ei tarvitse pureskella, vaan voit nielaista sen suoraan”. Tietysti lapsi luotti isäänsä ja nielaisi tabletin. Lapseni nukkui todella sikeästi ja hyvin. Aamulla kysyin miten uni oli maistunut, niin hän sanoi, että tosi hyvin. Huumasin lapseni ja annoin hänelle yhden Stilnoctin, koska en jaksanut enää valvoa lapseni takia…

En kehtaa edes allekirjoittaa tätä viestiä

Huh, ei käynyt mielessä edes puolittaa sitä tabua jos toinen on kahdeksan. Painaa siis noin puolet aikuisesta. En nyt muuten tuota pidä pahana, jotenkin on itse kunkin nukuttava, mutta voisi vähän ajatella ettei anna toiselle vaarallista annosta.

Tein toistakymmentä reseptiväärennöstä joista jäin kiinni. Bentsoja ja Panacodia olin itselleni kirjoitellut omin käsin kun olin saanut käsiini blankoja reseptipohjia.
Tyhmyyttäni olin vielä laittanut niihin leimat tuttujen lekureiden nimille jotka olivat olleet minulle varsin suopeita ja vastanneet medikaalisiin tarpeisiini… ja yks respa oli vielä kirjotettu kaverin nimelle joka taitaa nyt olla entinen kaveri. Jos joku asianomistajista kävelisi kadulla vastaan, halkeaisin häpeästä siinä paikassa.
Tapauksesta on reilusti yli vuosi, mutta vielä ei ole käräjiltä kuulunut mitään…

Hohoija… Ihmisten moraalikäsitykset ovat mielestäni varsin outoja. Voisitko yrittää selittää mitä harmia olet tuolla teolla muka aiheuttanut yhteiskunnalle tai kenellekään yksityiselle ihmiselle?

Teit lain kirjainta vastaan ja saat siitä rangaistuksesi noin 50 päiväsakkoa tai muutaman kuukauden ehdollista. Ainoa henkilö, jolle hommasta oli harmia olet sinä itse. Älä murehdi tuollaista tekoa!

Tuomari Arpa

Mä heitin aikoinani silloiselle exälle, ja jälkeenpäin ollu yli 7v ex. aikoinani neuroleptejä tai jotain stnan ssri-lääkkeitä klikkien sekaa et sain ½h:n aikalisän hakea piriä muutaman talon päästä; ku ei se vaa ikinä voinu tipahtaa heti tai lainkaa… En ollu muutenkaa kovin psykoosissa tuolloin… Onneks tietää asian, itse kerran hyppäsin “hemmetin isojen hämähäkkien ja koppisten” yli jotka oli eteisessä ja mietin et miten se voi asua noin paskasessa asunnossa… Iteasiassa kaikki sekin oli vain jotain halluja… Meil ei tosin ollut nettiä käytössä ja mun ideat ovat olleet joskus erittäin ääliövapaita; yhelle piri-narkille myytii lääkkeit ku pyys mutta suositeltii hemmetisti yhtä mietoa neureltiä. Kappas ku tipahdutti kuulemma ½h:n sisään vedoista… Kandee vetää KAIKKI iv:st… :laughing: Ja mä en kerjää kenenkää anteeksantoa mistää koska nämä asiat on jo sovittu asianomaisten kesken… Kuka vain tietää etten ollu ihan tässä maailmassa tuolloin kenen se tuleekin tietää; mä en ota tuosta enää vastuuta kun aikaakin on aika hemmetin kauan (lähes 10v)…

Myin noin vuonna -95 0.5g amfetamiinia ja 15g hasista omaan laskuuni. Kaduttaa, en ole diileri. Muuten olen tunnustanut syntitaakkani kirkon rippituolissa ja sain lukea monet ave mariat.

Mä fantasioin aika monen nykyisen hallituksen naisministerin panemisesta, vaikken niitä hirveästi poliittisesti sympatiseeraakaan. Valta on kait sit seksikästä…

^Ei sinun fantasioissasi ole mielestäni mitään hävettävää.

Itsenikin tekisi mieli riisua Jutta Urpilaisen pikkuhousut ja tehdä hänelle kaikkea kivaa :sunglasses: .

En ole silti äänestänyt demareita sitten opiskeluaikojeni. Kun pääsin rahan makuun, niin Kokoomus sai monta vuotta ääneni. Tosin viime vaaleissa Perus Suomalaiset saivat ääneni, koska mua vitutti tää meno.

Tuomari Arpa