Riippuvuus orgasmiin jota ei kuulu..

Silmäilin vähän näitä osioita ja tämä tuntui olevan lähimpänä sitä, mistä haluaisin puhua. Olen mielestäni ihan tavis mies, en enää ihan nuorikaan ja naissuhteita minulla on ollut paljon. Pelkkiä seksisuhteitakin yli 100 vuosien varrella. Nyt on vaan käynyt niin, että olen jo jonkin aikaa ollut pysyvässä suhteessa ja onnistunut jopa pysymään uskollisena aviopuolisolleni. Ongelma onkin siinä, etten nykyään pysty saamaan minkäänlaista orgasmia vaimoni kanssa, en, vaikka mitä tekisimme. Seksiä olemme aina harrastaneet paljon 2-10 kertaa viikossa ja alkuun kaikki menikin ihan ok. Sitten alkoi tulla niitä kertoja, kun en enää lauennutkaan, eikä siihen todellakaan auttanut hurjempikaan seksi tai mikään. Pikku hiljaa ongelma paheni ja nyt olen tilanteessa, jossa en laukea enää ollenkaan. Miehen laukeamattomuudestahan ei paljon puhuta, vaikka tiedän, että se voi olla yllättävänkin yleistä.
Olen harrastanut seksiä pakonomaisesti ja tehnyt vaimoni kanssa vaikka mitä, mutta yli kolmeen kuukauteen en ole lauennut millään konstilla. Tunnen olevani nyt orgasmi (en seksi) riippuvainen. Hölmö sanavalinta, mutta nykyään harrastamme seksiä lähes päivittäin ja ainoastaan siksi, että saisin tämän laukeamattomuuden tilan pois päältä ja pystyisin taas saavuttamaan orkut kohtuullisella pakertamisella. Vaimoni laukeaa yleensä useamman kerran yhdynnän aikana ja minä en siis kolmeen kuukauteen kertaakaan ja sitä ennenkin oli jo kovin vaisuja mun laukeamiset. Alkaa jo vaimokin masentua, kun ei tapahdu. Aiemminkin olen vastaavasta tilasta kärsinyt ja silloin asia hoitui, kun vaihdoin seksikumppania. Nyt en sitä halua tehdä, enkä usko, että se nyt auttaisikaan.
Kertoisiko joku,joka tietää, johtuuko tilanteeni kenties pitkäaikaisesta lääkkeiden ja alkoholin käytöstä, vaikka ennen se ei ole tahtia haitannut. Syön samoja lääkkeitä, joita olen vetänyt jo vuosikausia ja käytän viinaakin saman verran, kuin ennenkin. Nyt kaikki on tietysti sitä mieltä, että siitähän se nyt tietysti johtuu, mutta eikös päihteiden käyttö yleensä aiheuta potenssiongelmia? Itse pystyn saamaan aikaiseksi norm.erektion, joka kestääkin tarpeeksi pitkään, se loppujuttu vaan jää puuttumaan ja lopulta pitkän yrittämisen jälkeen alkaa stondiskin hävitä ja harmistuneena vaimo toteaa seksisession päättyneen. Onpa hän itkenytkin, kun uskoo syyn olevan hänessä, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.
Voisin tietysti jaaritella surkeuttani loputtomiin, mutta lopetan tämän valituksen nyt tähän, kun tuli jo tärkein asia sanottuakin. Kiitos sinulle, joka luit, tuplakiitos sinulle, joka vastaat.

^ Moi. Itse olen nainen, eikä mulla ole vaikeuksia saada orgasmia, mutta tekstisi herätti joitakin ajatuksia.

Kerrot itse, että harrastat seksiä nykyään pakonomaisesti ja vain siksi, että laukeaisit. Luulisi moisen väkisin vääntämisen ylläpitävän varsin tehokkaasti tuota laukeamattomuuden kierrettä riippumatta siitä, mistä ongelma alunperin on lähtenyt. Seksi kun tuppaa olla sellainen asia, joka pitäisi ottaa rennosti ja ilman turhia paineita, jotta siitä voisi nauttia täysillä. Jospa unohtaisit joksikin aikaa tuon “laukeamispakon”. Jos aidosti haluat seksiä, niin harrasta sitä ihmeessä, mutta suhtaudu niin, että jos en tule, niin en tule, eikä se mitään haittaa. Mikäli tuo tulemattomuutesi on vaimollesi ylitsepääsemätön ongelma, niin siinä asiassa en osaa auttaa. Yhtäkaikki, ei seksi siitäkään rennommaksi muutu, jos sitä harrastaa vain toisen mieliksi. Joku seksuaaliterapeutti saattaisi osata auttaa, siis myös vaimoasi. Lääkäriinkin sun kannattaa olla yhteyksissä, jos ongelmasi askarruttaa sua terveydelliseltä kantilta.

Kovasti yleinen ajatus on se, että (hetero)seksissä miehen ejakulaatio on se seksisession loppuhuipennus, johon homman tulee päättyä. Eihän sen niin tarvitsisi mennä. Seksiä voi harrastaa ja siitä voi nauttia niin monella eri tavalla, mikä kenestäkin hyvältä tuntuu. Toki orgasmi on suurelle osalle miehistäkin tärkeä, mutta ei sen saaminen mikään “kansalaisvelvollisuus” ole.

Noista lääkkeistä vielä: En tiedä mitä lääkkeitä käytät, mutta aivan hyvin ne ovat voineet alunperin aiheuttaa orgasminsaantivaikeuden, joka sitten on pahentunut siitä, että kasaat asiasta itsellesi hirveät paineet. Vaikka lääkkeesi eivät aluksi olisikaan tuota aiheuttaneet, niin vuosia säännöllisesti jatkunut käyttö voi tehdä ajastaan kaikenlaista häikkää, kun elimistö tottuu ja kuormittuu aina vain enemmän. Itselläni on joskus ollut lääkityksiä, jotka estivät orgasmin saamisen sangen hyvin. Mulla tosin oli erona sun tilanteeseesi se, ettei seksi kiinnostanut muutoinkaan, enkä pystynyt kiihottumaan lainkaan kyseisten lääkitysten vaikutuksen alaisena.

No niin, täällä taas. Olen sairastellut, enkä ole jaksanut täällä käydä. Kiitos Winston kommenteistasi, olet oikeassa lähes kaikesta, mitä kerroit. Tilanteeni tämä orgasmiruikutuksen osalta on alkanut parantua ja vähän hävettää, että moista valitusta tänne edes kirjoitin. Olkoon se nyt kuitenkin täällä, kun en sitä aikaisemmin ole poistanut.
Tilanne asian suhteen on siis mennyt jo parempaan suuntaan, enkä sitä nyt tahdo enempää vatvoa. Senverran voin kertoa, että yhden lääkkeen, eli lyrican käytön lopettaminen vaikutti suuresti asiaan. Joillekin se tekee hirveät viekkarit, mutta jostain syystä minä en tullut riippuvaiseksi lyricasta. No niin, tää menee nyt vähän niinkuin julkisen päiväkirjan pitämiseksi, ylläpito poistaa, jos katsoo, ettei nää jutut kuulu tänne. Hyvää kesän loppuya vaan ihan jokaiselle !