Retkahdus

Hellou, olin tässä 9kk selvinpäin. Eilen sitten rupes tahtumaan outoja kun näin vanhan noh… hyvänpäinä tutun kaupungilla. Kun saavuin kotiin olin säkki täynnä mitä erillaisimpia douppeja;

-Ice Vodkaa
-Röökiä
-Bupre
-Rivatrilia
-Oxycontinia
-Ekstaasia
-Kukkaa

Kaikkia meni sitten illan ja yön aikana. Ja eipä ole morkkista, varsinkin muikee olo vielläkin :stuck_out_tongue:

Eipä paljon muistikuvia mitä oot puuhannut, mutta pieni torbedo on käyny vierailemssa tässä huoneessa, mutta suurimmaks osaks ajasta oon istunut, kaatuillut ollu nuokuksissa.

Toivottavasti tää jää tähän eikä tästä lähde uus moni moni vuotuinen sekoilukierro. Ei tosin tunnu siltä että semmonenn himottais. Onko muilla tapahtunut ratkemisia pitkän tauon jälkeen? Ja mihin tie on johtanut?

-Eazy !

On… Aluksi tie johti 2-3vkon sekoilu-putkeen, jonka jälkeen klinelle sanomaan että putki on … Myöhemmin mietin että en mä heitä hukkaan sitä selvää aikaa ja nykyään mikäli retkahdan, se jää kertaretkahdukseksi… Tosin itselleni tulee morkkis joten se auttaa asiaa… Mä kun en vain tahdo olla neulatyyny joka ei muista mitä kaikkea on tullut sekoiltua… :unamused: Elämä raittiina on ollut parempaa, vaikka vaikeuksia on…

Mulla se on aina lähtenyt heti.
Olen siis hitaiden käyttäjä.

Kaikki sanoo aina, et se on joko tai.
PIrissä ja opeissa. Ja mulle on käyny aina näin.

Esmes, joskus viis v sitte olin katkolla olin 2kk sober. Sitten “kai sitä ny yhdet voi ottaa”. Oxyä, ja taas jokunen vuosi. Nyt ei oo onneksi mahiksia tai mitn, kun olen sitoutunut korvaushoitooni.

Uskon vielä siihen et mdma + sienet ja kaikki muutkin rappioromanriikan ylläpitäjät voisivat nauttia ko. aineensa pelkäämättä ja jäämättä koukkuun mihinkään muuhun. ESMes Beneihin. Nuo on ainoat myrkyt, joilla on viihdekäytttö mahdollisuuksia. normi hitailla ja normi nopeilla tätä ei ole (muuta kuin 1-3v vaiheena yksilön elämässä ennen kuin riippuvuus + ympäristö, kaverit yms ovat vaihtuneet).

• kannabis. Ylivoimaisesti haitattomin päihde kaikilla mittareilla.
    Mutta kohtuus…

Pekonia. Moi!

Tähän se johtiaa Tarvii jotain, ihan mitä vaan, Raha on väline saada olo paremmaksi, koska se muuton on aina vajaa. Tai en tiedä etsitkö elämyksiä vai oisko muuten vaan helpotus poikaa.

Kyl olin joskus puolisen vuotta selvänää 100%. Kyl tää käyttö kaikkine haittoineenkin on parempaa ku joku selvistely vittu stressihirviöpäävammasena.

Jeesh, kiitoksia vastauksista. Juu kyllä tää 9kk on ollut melkein pv päivältä taistelua. Ei ehkä muuten mutta kun lopetin silloin ne bentsotkin seinään 6mg riva/vrk ja 40mg tenox/vrk. Mutta ei kyllä ole tarkoitus tästä jatkaa tolla samalla kuosisella tiellä mikä tuli kokeiltua. Oli vaan kiva pitkästä aikaa irrotella :wink: Ton 9kk selvinpäin olon aikana mieli on kyllä ollut masentunut ja taistelu selvinpäin olemista vastaan syönyt voimia. Ja sosiaalisten tilanteiden kanssa ollut ongelmia. Ja varsinkin kun ei ole ollut tennareita niin 9kk yöunet on ollut 3-7h yössä. Toisaalta hyvää ollut että elopaino on noussut siitä 58kg → 72kg. Näytän fyysisesti terveeltä. Eikä nytkään päihdehammasta kolota.

En sano että en tule ottamaan jatkossa mitään, mutta siitä pidän huolen että se ei mee siihen jokapäiväkseksi kuosailuksi. Parasta tässä se on että ei lähtenyt se putki taas päälle tuosta hairahduksesta. Tsempppiä muillekin lopettajille / vähentäjille! :sunglasses: