Sain jo kirjan, mutta en ole ennättänyt, kun vilkaisemaan sitä. Rankkoja tekstejä.
Minä olen pysytellyt raittiina tuon retkahduksen jälkeen ja aion tällä tiellä pysyä. Tunnen taas itseni ihan “ihmiseksi”. Tule “kori” samoilemaan samoille poluille. Ensimmäiset viikot voivat tuntua vaikeilta, mutta sitten, ainakin minulla, asiat alkavat rullata omalla painollaan…Ja koko ajan tuntuu paremmalta…
Oppia ikä kaikki, lainauskin nyt jo sujuu.
Tarkoitus on tosi tulla tuolle polulle. Kunhan pääsen pari päivää niiiin olo jo helpottuu. Nyt ei ole alkoa lähelläkään, joten en ainakaan pariin päivään retkahda. Ensi viikolla aloitan AA:ssa käynnit. Ne ovat jääneet retkahdusten takia. Eiköhän se tästä. Halu ainakin on hirmuinen,
Hankin sen kirjan heti kun olen kirjakaupan lähettyvillä.
Hannena,
Tänään 21.00 tulee kakkoselta inhimillinen tekijä “Kun viina vie naisen”. Siinä on mukana mm. Lilli Loiri-Seppä. Täytyy katsoa. Tulee uusintanakin. En vielä ole saanut kirjaa hankituksi. Netin kautta laitoin varauksen kirjastoon. On siellä hankinnassa. Raittiina on nyt mennyt taas vasta pari päivää. Jatkan yritystä. Aamulla sitä on vaan niin varma itsestään, mutta kun iltapäivä tulee… Nyt on kuitenkin hirveä halu raitistua.
Hienoa hannenna että oot pysynyt selvänä retkahduksen jälkeen!
Mulla oli äskettäin retkahdus näin 5 viikon juomattomuuden jälkeen lähellä. Mutta sitten koitin keksiä muuta puuhaa ja tartuin kaukosäätimeen. Huomasin että tulee tuo kyseinen ohjelma puolen tunnin päästä ja jotenkin vain sen lukeminen “Viini vie naisen” tms. sai mut luopumaan alkavasta juomisen suunnittelusta. Hataralla pohjalla oon…
Ei voi muuta kuin rohkaista löytämään lisää keinoja pysyä raittiina. Eräs keino on saada joitakuita ihmisiä joille voi vaikka soittaa yötäpäivää, jos ei ole varma omasta jaksamisesta.
En neuvo enempää, kun ei edes kysytty, mutta ei kai siitä haittaakaan ole, jos rohkaisee hakemaan apua lisää, jos olo on epävarma.