Retkahdus-materiaalien kysely

Hei kaikille! :slight_smile:
Olen työharjoittelija A-klinikkasäätiöllä Päihdelinkissä, ja tehtävänäni on uudistaa Päihdelinkin “Kurssit ja oppaat” -alkoholiosion retkahdus-tehtävämateriaaleja. Retkahdus-osiossa on tietoa sekä tehtäviä retkahdukseen liittyen.
Kiitos jos jaksat vastata alla olevaan kyselyyn, jotta saadaan teille parhaat materiaalit uudistuneeseen tehtäväkirjaan/kurssiin!

Onko Päihdelinkin verkkokurssit tuttuja?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Onko Päihdelinkin retkahdus-materiaalit tuttuja?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Haluaistiko materiaaleihin jotain pelillisiä elementtejä?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Haluaisitko materiaaleihin jotain videoita tai animaatioita?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Olisiko hyödyllistä olla tentti, jolla mitataan kurssilla opittua tietoa?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Mikä olisi hyvä palkinto kurssin lopuksi?

• Erityiset kannustussanat jatkoon, jotka tulevat näkyville vain jos käy kurssin loppuun asti/tekee tehtävät loppuun asti, samat kaikille
  • Diplomi tai todistus
  • Ei tarvetta palkinnolle
0 äänestäjää

Vapaa sana; mitä uutta toivoisit? Mitä vanhaa haluaisit säilytettävän? Mitä olisi hyvä huomioida?

Tähän ketjuun saa myös kertoa kokemuksia retkahdusista! Mitä haluaisit sanoa retkahtaneelle ihmiselle? Millaisia kokemuksia sinulla on retkahtamisesta? Millaiset asiat siihen ovat johtaneet ja mitä olet siitä oppinut?

2 tykkäystä

Tervetuloa Plinkin harjottelija! Toivottavasti harjoitusjakso on antoisa!

Olen retkahtanut useasti sekä pidemmän, että lyhyemmän raittiusjakson jälkeen. Paras neuvo, jonka itse olen saanut ja joka on aivan totta - ei pidä lannistua. Retkahtaminen ei ole maailmanloppu ja ne raittiit päivät ennen retkahdusta eivät ole kadonneet minnekkään. Retkahtaminen kannattaa ottaa oppimiskokemuksena ja miettiä tarkkaan niitä syitä, jotka siihen johtivat. Jos jotenkin pystyisi lieventämään epäonnistumisen tunnetta se auttaa huomattavasti. Varsinkin, jos oma luonne on suorituskeskeinen.

4 tykkäystä

Kiitos @kaaosteoria66 :slight_smile: Ja kiitos kun jaoit arvokkaita näkemyksiäsi! Tsemppiä jatkoon!

1 tykkäys

UP :raised_hands:

1 tykkäys