Resilar raakana

Muuten ottasin tota DPH:ta kun buustaa DXM toimintaa,mut resepti tarttee. Kokeilen jossai uudenvuoden paikkoil loratadinin kaa kun kaapist löytyy. Raketit mahtaa näyttää nätille.

Muutes. Mitkä ainekset buustaaopi DXM vaikutusta. Budi? Codi? Viinakset? Sirkat? Sienet? Oon semmonen immeinen, et mielummin överit kun vajarit.

Mitää itsari komboo en halua.

Josko nyt ensin vaikka ottaisit sen 1200mg ressu annoksen jos nyt aivan pakko on saada nuppi tutiseen ja vasta sitten miettisit niitä comboja jos vielä nappaa sillä tuo meno aivan erilaista kuin yhden pullon kanssa… Jos itse olisi aivan pakko buustata dexmiä niin kai siihen kylkeen sitten hatsia tai sieniä olisi lyötävä.

Kokeilin tyhjään mahaan kodeiini dxm komboo. Ei pelaa. Otin4 panacodia ja 200ml ressua. 3h ei mitään muuta kuin ressun alkoholin aikaansaama pikku “humala”. Siin 4h kohil alko vasta dxm vaikutukset tuleen ja nyt oon 8h kohal eikä mitään kummempaa kuin lievä euforinen tila. Taitaa dxm olla parhaimmillaan itekseen. Viel 3 pulloo kaapisnuudeks vuodeks valmiina. Pittää paastota.

Itselläni ensimmäinen resilaarikokemus oli varsin päräyttävä :laughing: koska sekoitin aineen vahingossa recipectiin jota olin vuosi takaperin kiskonut 75ml määrän joka ei tuntunut silloin hirveästi missään ja siksi kiskaisin 200ml pullon suoraan kurkusta alas kaikenlisäksi tyhjään vatsaan. ensimmäisen puolen tunnin jälkeen tuli suht rento olo ja tuli kuunneltua trancea ja kävin hyvinkin hitaalla, sitten tunti ottamisen jälkeen oli ihan törkeän heikko olo ja vatsaa särki niin pahasti että epäilin vakavasti saaneeni vatsahaavan. noin puolitoista tuntia ottamisen jälkeen iski yrjö ja makasin asfaltilla oksentelemassa ja tekemässä kuolemaa jonka jälkeen olo helpottui ja iski kristallin tapaiset nousut ja kaikki ympärillä nopeni silmittömästi ja sen jälkeen lähdettiin ajelemaan ja kutitin päätäni kuin mielipuoli ja mentiin läheiselle rannalle jossa oli pakko päästä huussiin ja oli elämäni ehkä eeppisimpiä kokemuksia squirtata perseestäni :laughing: mutta olin toki niin sekaisin ettei se tuntunut missään ja sen jälkeen maapallo muuttuikin painottomaksi tilaksi ja loikin rannalla niinkuin olisin ollut kuussa. seuraavalla kerralla erottelu ehdottomasti mutta eniten tuossa kokemuksessa oli varmaan kiehtovinta miten se yllätti ihan totaalisesti koska olisin muutenkin kuvitellut varmasti että tuosta aineesta tulee pientä euforiaa yms mutta se tosiaan päräytti pitkästä aikaa kuosin ihan uusille levelleille :sunglasses:

Kui tää ois tod.näk. psykoosalttiille ei-maailman-rohkeimmalle (poliittisesti korrekti understatement :laughing: ) benzopäälle, joka näkee halluja yhdestä imasusta hyvin mietoo ruohoo… ja ai ai ku pelottaa. Ei tarvi vastata, kun ei ois tarttenu ees kyssyy… :unamused: . Ei käy kyl sertraliininkaan kanssa.

Aah, tekispä Ressua mieli. Tuota ihqun kuvottavaa nektaria jonka kanssa pöntön sisäpuolen koristelusta tulee ihan varteenotettava taiteenlaji seuraavaksi muutamaksi tunniksi! <3

Ei kai kotitonttu sentäs käsikauppa yskänlääkkeitä kiellä varsinkin jos vähän syysflunssaa pukkaa päälle? Taidettakin on niin monen eri sorttista… Voisit alkaa Suomen ensimmäiseksi dekstrometorfaani-taiteilijaksi!

.

Miten se ees eritellä? Onko siihe jotai turiaalia?

Erottelu lämpötilalla joka vähän miinuksella tunnin noin. Desin ruisku.

Jos dekstrometorfaanin käyttö kiinnostaa kannattaa lukea dextromethorpran faq:
https://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml . Myös
https://www.erowid.org/psychoactives/faqs/psychedelic_experience_faq.shtml
kannattaa lukea, se on vähän muuttunut siitä kun viimeksi sen tsekkasin mutta hyvää ja tärkeää lukemistoa! Dextromethorphan dosage calculatoreita on netissä, esim. dexcalc. Happy tripping!