Morjesta!
Tossa tulin miettineeksi, notta jos rupee tuota ressua raakana vetämään niin kuinkakohan paljon tuota kannattais vettää, että tulis kakkosen plateu? Painan 83 kg ja tuo botelo tuossa ois 200ml. Minulla on vatsa sen verran terästä, notta paska voipi lentää mutta laatta ei ikinä.
Resilarissa on 3mg DXM:ää per millilitra, eli pullossa on 600mg yhteensä. Normaalikokoiselle kaverille kuten sinä kakkosplateaun annos on noin 300mg eli noin puoli pulloa. Itse trippailin kakkostasolla vajaalla puolella pullolla ja olen suunnilleen saman kokoinen kuin sinä.
En kyllä oikeasti suosittele tuota, oli sitten teräsvatsa tai ei. Se olo, joka siitä tulee, on vähintäänkin kammottava ja yskänlääke on tarpeeksi ellottavan makuista jo suositelluillakin annostuksilla. Tripistä (jos siitä pitää yleensäkään, minä en) nauttiminen ei todellakaan ole mukavaa vessanpöntöllä istuskellessa. Lisäksi muistelisin lukeneeni, että pieni osa ihmisistä ei kykene metaboloimaan DXM:ää ja tuollainen määrä saattaa aiheuttaa hengenvaarallisen allergisen reaktion. Kokeile nyt ainakin pienemmällä määrällä ensin.
Juu tuossa vastauksia odotellessa lueskelin muita foorumeja ja tosiaan otin selvää ennenko “kokeilen”, eli teinkin testin jo eilen. Ei ollut mitään juttuja noin 3 cl annoksella. Nyt on siis mennyt ehkäpä 40 min ko vedin noin puoli pulloa eikä vielä mitään erikoista. Ei möyryä mahassa eikä noin muutenkaan tunnu mitenkään erikoiselta, mitä nyt vähän “utuinen” olo. Makuhan oli tosiaan aivan järkyttävä, mutta kyllä se alas meni ko laitto sitruunatiivistettä mukaan ja jauho purkkaa samalla. Etovaa silti.
Kirjottelen tänne miten homma etenee.
EDIT:
Heräsi kysymyksiä mieleen:
Miten pitäisi vaikuttaa ja kuinka pitkään? Nyt on tullut sellainen “lämmin” olo.
Nyt on aika oloja ja paskalla nyt oon kahesti käyny. Todella mukava olla itseasiassa ko ei enää sillee mahassakaan möyri. Kuuntelen Sinatraa ja on semmottinen nostalginen fiilis. Ei hymyilytä mutta on semmonen lämmin ja “onnellinen” olo mikä voipi johtua musiikista. On todella utuinen olo. Tuli mieleen, että ko tässä menny jo jonkin aikaa, eikä muuta oloja ole ko just “lämmin”, “onnellinen”, sellainen irtautuva olo, keskittyy musiikkiin ja ajattelee kaikkia vanhojen elokuvien kohtauksia, ko toi Sinatra nyt taustalla soi, nii voisko sitä tota boostailla?
voi ressua boostata.
Boostit otettu. On ollu aika jännät olot! Kävin eräällä tsättisivustolla tsättäilemassa musiikista ja ihmiset oli kyllä hyvin mukavia. Tunnen itseni mukavaksi ja kaikki tuntuu oikeastaan mukavalta. Paitsi kylmyys, sekin nyt vaan on tuolla pihalla eikä tänne sisälle pääse. Musiikki soi ja ajatukset lentelee. Todella lämmin ja hyvä olla. Poltin itselleni levyllisen musiikkia mitä ajattelin lähteä kuuntelemaan olohuoneeseen kohtapuoliin. Jotenkin päässyt “itseensä” ja ratkaissut tiettyjä ongelmia mitkä on ennen nukkumaan menoa häirinnyt.Edelleenkin on hyvin onnellinen ja lämmin olo, mitä on vaikea selittää. On hyvin tyytyväinen, iloinen ja sillai lepponen olo. Sellaista sisältä tulevaa lämpöä tuntee koko ajan. Kohta mänen peiton alle vielä lämpimämpään maksimoimaan tämän hyvän olon tunteen ja kuuntelemaan musiikkia. Alkanu tulee ajatuksia, että onkohan tää nyt kuinka pitkäkestoinen, että pitäisikö nukkua jo ettei laskut tule hereillä palloillessa. Huominenhan tulee vasta ko on nukkunut hieman ja huomenna ne laskut saa vasta tulla.