Reseptilääkkeet

Onkos tietoa että onko mahdollista ostaa reseptilääkkeitä muualta kun kotipaikkakunan apteekista?

Mitäkö tällä oikeen haet?
Ei niitä ainakaan täältä saa…

Pöljä kysymys. Tottakai voit ostaa mistä tahansa apteekista maamme sisällä.

Jokeri

Niin, onhan niitä mahdollista ostaa apteekin ulkopuoleltakin, mutta niin ei saa tehdä, hyi hyi.

Jos omista reseptilääkkeistäsi puhut, niin kyllä tällä kertaa täytyy Jokeri-Pokeria kompata, että olipa pöljä kysymys. Tietenki saat ostaa vaikka Tornion apteekista niitä, vaikka olisit kirjoilla Lahdessa ja ne olisi siellä sulle määrätty. Tietty sitten voi olla eri asia, jos sulla on joku apteekkisopparisysteemi, mutta muuten sillä nyt ei ole mitään merkitystä, paitsi ehkä se, ettei joka käpykylän sivuapteekissa välttämättä ole juuri silloin jotain vähämenekkistä lääkettä.

.

Ei tohtori välttämättä tiedä tai sitten ei ainakaan välitä.

Mulla venlafaksiini pienenä annoksena ei toimi, jos on oikeesti depis päällä ja suurempana annoksena iskee mania ja fyysisesti aivan hirvee olo ja unettomuus. Siitä vierottautuminenkin on yhtä helvettiä. Joskus olen syönyt noita yhtä aikaa, molempia pieninä annoksina, mirtatsapiini oli tarkoitettu lähinnä univaikeuksiin. Silloin tuntui ihan toimivalta kombolta, mutta en taida olla ainoa, jonka mirtatsapiini on lihottanut hetkessä lähes muodottomaksi. Armottomat mässyt päällä koko ajan. Siinä kelpasi vaikka vehnäjauhot kuivana kaapista ja hyvä, etten syönyt kissoja ja jälkiruuaksi paria naapuriakin :laughing: . Senpä takia sai loppua sen lääkkeen käyttö lyhyeen, vaikka muuta valittamista en nyt ainakaan tähän hätään muista.

Jos nyt vaan kävisit mahdollisimman pian hakemassa ne lääkkeet ja tulevan aivan loistavan uudistuksen, voit lunastaa ne missä EU:n maassa tahansa.

Minä arvasin että sinä juuri siinä ajattelit soittaa kaverillesi, joka sattuu olevan Ranskassa. Käskytät käymään sinun nimellä ja syntymäajalla hakemassa buprenorfin reseptin postitettavaksi sinulle. Ei sen takia että resepti on helpompi lähettää tullin läpi kuin vuoden buputit, vaan että postimaksu on selkeesti huokeampi.