Hei
Olen nyt 34v ja pelannut lähes 20 vuotta rahapelejä. Noin 10 vuotta sitten tuli nuo nettikasinot mukaan ja panokset kasvoi…
Nyt olen tilanteessa missä on 68tuhatta ulosotto velkaa ja ajattelin tappaa itseni.
Pari vuotta jaksanu tsempata koska pieni tyttö itellä mutta kyllä nyt tuntuu paremmalta näin.
Onko joku päässy tästä vitun vammasesta sairaudesta muuten irti kun lopullisilla keinoilla? Pelipoikki sun muut jo käyty 2018 vuonna.
Sama tilanne ja 40k ulosotossa. Pienen pojan takia sinnittelen vielä hengissä. Persaukisena pelaamisen takia mennyt koko elämä. Ulosottomies viemässä nyt kämpän joka pitänyt työelämässä vielä kiinni. Asunnon menetyksen jälkeen ei ole motivaatiota enää käydä töissä tai mitään muutakaan. Parempi olis ku ei olis ollenkaan.
Itsellä oli melkeen 40k uo, 9k opintolaina nyt 4k uo, 9k opintolaina ja 3k jotain sälävelkoja. En tiedä miten toivottomalta tuntuvasta uo-tilanteesta tähän päässyt. Nyt vielä kun jaksaisi painaa noi velat loppuun. Pitkää iltaa/yötä joutunu tekemää töissä zzz…
Ootpa hyvin saanu lyheneen velat ywertq?
Ite lyhentäny nyt kolmisen vuotta noin 1000€ kuussa mutta tuntuu et menee vain korkoihin ja kuluihin.
Kävin ostaa tupakkia pitkästä aikaa ja miettiny nyt… Jospa sitä jatkas vielä eloa tässä kurjuudessa.
Kyllä se Pasianssi kannattaa jatkaa vaan kituuttelua pojan takia?
Ei tarvi sen miettiä lopunikää miksi isä teki niinku teki.
Itse ollut 4,5 vuotta ulosotossa ja Pale vuoden päästä jää palkan ulosmittauksesta taulukkomaksut pois. Sitten helpottaa mukavasti ?. Tsemppiä Pasianssille ja Palelle kyllä se joskus helpottaa.
Kaikista tyhmintä itestä on se ,että kahtoo jotaki jauhelihan hintaa ja miettii maksanko paremmasta 4€ vai otanko halvinta. Sitte illalla hyvillä mielin 50€ casinolle jos pian sattus freespinit pyörähtään.
Sairasta?