RC:n nasevasti formuloituja avauksia ja kommentteja, joissa hän piirtää ja kertoo musiikkiharrastuksistaan, päihteiden käytöstään ja päihdealan opinnoistaan olen tässä jo kaipaillut!
Niinpä kaipaisin tänne edes jotain avauksia /keskusteluja mutta hyvä että edes suurimma osalla suomalaisista menee hyvin (lue "vitun katkera) kas kun itse rypee ! joo eiköhän tämä plinkki voida haudata turhana!bittihistoriaan
RC alias Fernetti lienee vielä jonkin aikaa jäähyllä. Bannattuna, luulen mä.
noh,sinne meni se viimeinenkin keskustelija! vai onko raadilla eriäviä mielipiteitä? kas kun on kovin hiljaista!
Eikös tuo tilitys muiden vittuilusta ole vähän lapsellista? Täällä on vittuiltu sulle vaan eräästä runosta, joka oli selkeästi rasisitinen.
rc. tä en just nyt kaipaa, olkoon mieluummin hiljaista ja rauhalista kun on yksi riidan kylväjä on poissa.
onhan se kyllä näinkin
jaa.a mikäs mä oon kellekkään vittuileen juomisesta enkä mä halua moralisoida ketään , vaikka vittuilenkin välillä plinkin “hengettömyydestä”
noh, mulle saa vastavittuilla “täällä” niin paljon kun syntinen sydän halajaa ja mielelläni minä arskan ottaisin töihi ei vaan taida olla alan miehiä.
ei huano idea muuten ,varmaan vaan pitäis nua säännöt laatia uusiksi