Rattijuopumus + lääkkeet

Mun mielestä toi koko juttu on niin rektaalista. KOSKA todellakaan autolla ajohan ei ole kielletty, jos syö normaalit reseptilääkkeensä. Kehotetaan varovaisuuteen ajoneuvoja jne. käyttäessä, siinä se. Arvatkaa kuinka paljon jengi kuitenkin joutuu syömään erilaisia unilääkkeitä öisin ja rauhottavia päiväsaikaan. :unamused:

Mutta toivottavasti kommentoit mitä siitä sitten tuli, jos vaan haluat. Ihan näin mielenkiinnosta. Komppaan muita, että ei pitäisi olla ongelmaa kun reseptit löytyy. Ainakaan mitään isompaa ei kyllä voi tulla.

Winston taisi tässä ketjussakin mainita, että todellakin esim. paniikkihäiriöisen olisi paljon vaarallisempaa mennä rattiin ilman niitä rauhottavia, kuin niiden kanssa.

Komppaan, vaikken autoa omistakaan saati sellaisella koskaan ole ajanutkaan - lähtiessäni tänään duuniin n. klo 6 aamulla 4h yöunien jälkeen vedin ekat lipat fillarilla viiteen vuoteen, ihan vain sen takia että olin niin hemmetin väsynyt :confused: Ei sattunut mitään pahempaa, vähän asfaltti-ihottumaa tuli toiseen kämmeneen, ja tääkin sen takia että päätin lähteä vaihtamaan biisiä puhelimestani samalla kun ajoin…

^^/^ Tuon väsymyksen tähdenkin saattaa monissa tapauksissa olla parempi lähteä aamulla rattiin niin, että on ottanut edellisenä iltana sen unilääkkeensä ja saanut sen avulla hyvät tai edes kohtuulliset yöunet, kuin mennä ilman unilääkettä ja samoilla silmillä kaahailemaan. Tietty tuossakin tapauksessa kannattaa tunnustella oloaan ja tuntea jo valmiiksi lääkkeen vaikutus itseensä, ettei tyystin tokkuraisena lähde ajelemaan.

Promillet alle sallitun, lääkkeet juuri määräysten mukaan. Testi näytti että jotain on ja verikokeeseen ja kortti pois, tulos tuli 6vko ja kortti takaisin. Sakko liikenteen vaarantamisesta ku jäin kahden rattijuopon väliin ja takimmainen työnsi mut etummaisen perään. On mulla yksi rattikin tässä joku vuosi sitten ja olin taas se selvin porukasta, vakuutus maksoi muiden vahingot ja minä omani.

Enään en juo edes pilsneriä ennen ajoa ja pyrin ajoittamaan ajot aamuun niin otan aamulääkkeet vähän myöhässä, eihän se aiheuta kuin kipua mulle. Pamit niin pitkäkestoisia että ainakin mun omat tikkarit näyttää lievästi vaikkei mitää olis ottanut, niitä saa parempiakin mutta ovat kalliita.

Oma promille mittari näyttää nicorette purkasta vähän yli 0,1 ja sitten kysytään koska olet viimeksi juonut, monet suuvedet heittää mittarin tappiin asti joten varoa saa ja pitääkin.