Olennainen tulikin tuossa. Miten nopeuttaa rasvaliukoisten aineiden poistuminen kehosta?
Olen kuullut että punainen maito auttaisi, varmaksi en tosiaan tiedä mutta periaatteessa voisihan siinä olla kai perääkin kun se kuitenkin aika rasvasta on.
Kiitos…
Juu eli periaate vois olla että rasvalla poistuu kuten vesiliukoiset vedellä? Se ois aika järkeenkäypää kyllä…
Tässä on kyse yhdestä (!!!) kybän pamista jonka ei tarvitsisi näkyä missään seuloissa, klonatsepaami-lääkityksellä kun olen… Ja diatse näkyy niin pirun kauan juuri tuon rasvaliukoisuutensa vuoksi.
Eli eli, voita vaan ja kermaa päälle
Ainakin kannabinoidien yhteydessä puhutaan puoliintumisajoista!
Jos aineet varastoituvat kehon rasvakudoksiin, ei varmaankaan lisärasvan syöminen nopeuta mitään?
Ennemminkin päinvastoin?
Voihan nenä…enpä voi muuta sanoo…
lol: Voihan nenä…enpä voi muuta sanoo…
, mutta sanoisin siltikin, että yleistasolla kannattaa juoda paljon vettä, se nopeuttaa aineenvaihduntaa, puhdistaa elimistöä ja on erittäin terveellistä. Bentsoja ei saa millään näkyvistä, diatsen puoliintumisaika n. 50h…mutta tuurilla ne laivatkin seilaa. Olen itse ajatellut tän hoidon aikana, että jos retkahtaisin johonkin, esim. jos ei saisi bentsot näkyä: rouskuttelisin sitten oikein olan takaa koska sanktio on sama…söi yhden tai useita kymmeniä.
No mä ajattelisin sen niin että isokokoisessa ihmisessä tuo puoliintumisaika on pidempi (diatsepaamin kohdalla 20-100h) kuin taas pienessä jossa rasvakerrosta ja kudosta on vähemmän. En ole aloittanut rasvansyöntiä enkä kermanjuontia (enkä aloita). En mä nyt tän snadin episodin vuoksi ala ottaa kiloja lisää kumminkaan. Häipyyhän ne benjot ajan kanssa, aika on puolellani. Jos puoliintumisaika ois 50h, se tekis 5 X 50h eli eipä tässä enää hätää ole… Jos asia olisi siis noin selkeä. Onko se?
Ei muuten ole yhtään huvittavaa, lähinnä aika vittumaista olisi mennä sekä päihdesäätiölle että lastensuojeluun selvittämään yhtä pamia. Mutta itsepäs en kestänyt refloja vaan sorruin itselääkintään.
Nämä asiat ovat mulle mysteereitä. Ja mysteereiksi jäävät. Kerran yksi sairaanhoitaja käski miesystävääni syömään paljon kun pilvi ei meinannut kusesta kadota viikkojen jälkeen. Se oli semmoinen klinikan työntekijä se täti.
Hmmmm…ei se ihan noinkaan mene, ihmisen koon mukaan, lähinnä aineenvaihdunta saattaa nopeuttaa/hidastaa poistumista. Mutta no hätä , 5vrk ja yx pami…Sekin riippuu siitä, kuinka tarkkaan ne syynää: esim. täällä labra tekee vain ‘pikaseulan’ ja jos on jotain, niin sitten lähtee eteenpäin doupinglabraan. Mut jos näkyy, kun kyse on vain yhdestä ryynistä, niin tiukka kiisto päälle!
Ps. Vesi oikeasti nopeuttaa aineenvaihduntaa, säännöllisesti pari litraa päivässä juotuna.
Nämä puoliintumisaika-jutut on aina ollu mulle pieniä mysteerejä… Eli siis jos jokun aineen puoliintumisaika on vaikka 10h, niin se siis tarkoittaa et siitä kun ainetta ottaa niin 10h ja puolet on hävinny, taas 10h ja taas jääneestä puolikkaasta puolet, ->10 ja puolikkaan puolikkaasta puolet jne…? Ja sekö ei vaikuta paljonko ottaa? 1 pami tai lätkä, jos ne ottaa kerralla niin menee yhtä kauan niiden häviämiseen, niinkö?
Mitäs sitte tarkoittaa: “midatsolaamin eliminaation puoliintumisaika on 1,5–2,5 tuntia”? Jos diatsepamin p.aika oli n. 50h, niin voiko midatsolaami tosiaan hävitä näin paljon nopeammin!? Vai onko toi “eliminaation p.aika” jotenkin eri asia??
edit: Niin joo, jotakuta saattaa ehkä kiinnostaa mistä löysin tuon väitteen. spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu … 5131.shtml
edit2: No, ainakin wikipedian mukaan diatsepaamin puol.aika 20-100h ja midatsolaamin 1,8-6,4h. Aikamoiset erot!! En olisi uskonut et voi olla, kun on molemmat kuitenkin bentsoja.
en jaxanu alkaa tonkii vanhoi topiceja ja tää topsu liippas tarpeex lähelle eli mikäköhän on rivan vaikutus aika? otin illalla 1,5 mg ja tuntui vielä aamullakin et pärisis ihan hyvin…
Mulla näky yksi 10mg diapam vissiinkin aikas kauan, kun sellasen söin ja 3,5viikon päästä seulaan menin niin se toinen viiva tuli haaleena, eli siis olis viitteitä bentsojen käytöstä mutta täällä päin haalea viivakin tulkitaan negatiiviseksi.
Sinäänsä jännä että mulla kesti diapamin poistumisessa noin kauan, kun amfetamiinin sain aina ennen lähes kahdessa vuorokaudessa pois, ja aineenvaihdunta on ollut aina nopea. En en sitten tiedä voisko sillä rasvan käytöllä kuitenkin olla sitä vaikusta.
Ja edittinä sen verran että tuttavalla oli kahdesta pamista positiivinen kahden viikon päästä.
Vesi vanhin voitehista. Vesi se joka huuhtoo vesi ja rasvaliukoiset aineet ulos. Eikohan elimisto hajoita ne rasvaliukoisetkin vesiliukoiseen muotoon, etta munuaiset tuikkaavat ne pissarakkoon. Maksan ja munuaisten yhteistyota. Vetta peliin, niin nopeutuu.
Mr Junkie kumartaa ja kiittaa
Nopeuttaako vesi rasva-aineenvaihduntaa?
^ On, ku Aurajoen vesi!
Yks ystävätär väitti aikoinaan et hän sai pirikuurin jälkeen puhtaan seulan kun joi sitruunamehua tosi paljon vuorokauden ennen näytteenottoa. Voi pitää paikkansa koska C-vitamiini happamoittaa virtsan… en tiedä mihin testi perustuu. Nykyään myydään laihdutuksen vauhdittamiseksi detox- valmisteita jotka sisältävät mm. vihreää KAHVIA siinä on paljon klorogeenihappoa joka auttaa sulattamaan rasvoja. Klorogeenihappoa on myös kaaleissa ja omenoissa paljolti.Ja normi kahvissa. Uskon Tähän klorogeenihappoon koska esim. filmirullan pystyy kehittää pikakahvijauheella plus natriumbikarbonaatilla(eli ruokasooda). Joten tehoja löytyy. Ei muuta kun tehosekottimeen varsiselleriä, omenaa, kaalia omena- ja sitruunamehua ja kitaan. Päälle mäkikuismauutetta. Ja kahvit päälle.
Sitruunan käyttö perustuu siihen, että C-vitamiini nopeuttaa amfetamiinin puoliintumista 50%.
Niin hei ja kahvi on kielletty joissakin “katkopaikoissa” koska rauhottavat lääkkeet ei toimi niin hyvin jos juo kahvia. En tiedä nopeuttaako se kahvi rauhottavien poistumista verestä: Kahvin kofeiini voi aiheuttaa kyllä sydämen tykytystä ja paniikkioireita. Kannattaa juoda kofeiinitonta kahvia, sitä saa edulliseen hintaan Liiteristä. Ajattelin itse tilata vihreää eli raakaa kahvia ja katsoo jos se auttas laihtumaan.
Joo, ja c vitamiini ja kaikki hapot huuhtoo metadonin, rasvaliukoinen muuten, elimistosta ennatysvauhtia, joten otan lusikallisen soodaa 3 kertaa paivassa. Sooda kun on emas.
haa, Junkie…osuit asian ytimeen:emäksiset aineet…Ja en enempää.
Juu tuo ruokasooda vois jeesata. Kaikki kasvis- ja hedelmä- ja kahvihapot ja sit se natriumbikarbonaatti ja erityisesti sitruunamehu niin huhuhuh ainakin aineenvaihdunta toimii. Mäkikuisma poistaa useita lääkeaineita verenkierrosta tai lamaa lääkkeen vaikutuksen, se esim. tehostaa maksan toimintaa siksi mäkikuisma on kielletty monien lääkkeiden yhteiskäytössä. Että normi lääkkeet ei sit imeydy tai vaikuta jos nautit esim. apteekin mäkikuismauutetta.