Rakas mieheni, en tiedä miten kertoisin tämän, mutta parasta että sanon suoraan. (Eikä niinkuin yleensä, sinä lähettelet tekstiviestejä humalapäissäsi ja uhkaat että heität minut pihalle ja minä laitan feisbuukkiin seinälleni omasta mielestäni humoristisen ja nerokkaan päivityksen siitä kuinka paska aviomies olet) No asiaan. Rakas x, olemme olleet yhdessä jo muutaman vuoden, mutta koen että suhteemme on nyt nähty. En enää koe ns.sitä tunnetta sinun kanssasi. Kyllä, minulla on toinen mies. Hänen nimensä on muuten, jos kiinnostaa Jaska. En tiedä mikä hänen ristimänimensä on, eikä sillä väliä, pieni salaperäisyys on hyvästä. (Olen tottunut salaperäisyyteen.) Hän on minua huomattavasti vanhempi, mutta tosi rikas. Eikä oo lapin lisää, vaikka sieltä kotoisin. Kultabisneksessä toimii. Kuten aiemmin sanoin, se tunne on puuttunut jo pitkään, tunne, kun kämmenet hikoaa ja sydän pamppailee, sitä tunnetta, kun voisi vain tuijottaa toista lumoutuneena tuntikaudet. Jaska (hihi!) antaa minulle sen tunteen. Voi että olen onnellinen. En saa yöllä edes nukuttua kun kädet tärisee ja adrenaliini virtaa. Kerran menin keskellä yötä taxilla ja maksoin 20€ että pääsen huoltoasemalle tapaamaan häntä. Suhteemme on jatkunut jo pitkään, olen joutunut pitkään salailemaan tätä, mutta päätin nyt, ettei minua kiinnosta toisten mielipiteet ja häpeillä enää. Hän on myös varattu mies, mutta tollanen Ämmä on vaan hidaste, ei este. Jos sinulla on jotain sanottavaa, kirjoita viesti jääkaapin oveen sanamagneeteilla. P.S. Et viittis lainata 50€?
Itsellä ollut samanlaisia ajatuksia peliriippuvuudesta. Lisäksi tuo Jaska on psykopaatti, patologinen valehtelija, sairaalloisen omistuksenhaluinen mustasukkainen helposti ellei usein/aina tapaamassa.
Jaskalla on myös halu ja kyky sairastuttaa rakkaansa skitsofreniaan tai johonkin muuhun mielisairauteen peliriippuvuuden lisäksi!
Nyt nauratti
Kultabisneksen kohdallaki luulin jaskaa vielä aidoksi huoltsikka kohta vasta paljasti oikean luonteen.
Mut joo, vakava aihe toki mut kiva kirjotus.