Rajat

Hei vaan kaikille
Tunnen ihan kamalan huonoa omaatuntuntoa siitä että en vastannut eksäni soittoon tai viestiin.
Oon pyrkinyt siihen että ei oltais tekemisissä silloin kun hän juo, ja eilen tiesin että on ryyppyporukassaan ja sillä on jonkun verran rahaa niin kännissähän se on.
Oltiin alustavasti sovittu et soitellaan et jos hän tulis saunaan mun kanssa kun mulla oli eilen saunavuoro. Ja sitten se soitti. Enkä vastannutkaan. Yleensä mä vastaan sille, jos en heti niin jossain vaiheessa.-Välillä on esto päällä :smiling_imp: Mutta nyt musta tuntu siltä että en jaksa enää yhtään kuunnella sitä mokellusta ja jatkuvaa jankkaamista siitä että hän haluis nähdä ja mä en. Tuntui hyvälle/pahalle olla vastaamatta. Ajattelin että ehkä mun ei aina tarvitse olla käytettävissä ja jeesaamassa.

Ollaan siis erottu jo puoli vuotta sitten kun tulin siihen tulokseen että ei tätä pysty katsomaan, se juo niin hirveitä määriä ja sekakäyttää siihen päälle kun on rahaa, niin käyttäytyminen onkin sitten paikoitellen hyvinkin agressiivista. Ja nyt kun oikein rupean miettimään niin oon pari kertaa joutunut oikeen kunnolla pelkäämään sen seurassa eron jälkeenkin joten ei oikein näytä tää mun eroonpyrkiminen kauheesti edistyvän :unamused:
On siinä niitä hyviä puolia, emmä sitä. Siis silloin kun se on selvinpäin, (nyt oli ollu 2vk, vau :laughing: ) niin siitä saa ihan hyvää seuraakin.
Mut kyllä mä nykyään oon mielummin yksinäni kissan kanssa kun sen kanssa.
Mä oon mielissäni että pystyin pitämään rajani. Ja et jos mä en halua katsoa ryyppäämistä niin mun ei tarvitse. :slight_smile:

Hei Lumme ja tervetuloa joukkoomme! Alkkisten kanssa elämä / tunteet on yhtä vuoristorataa.Meillä ainakin minun tunnetila on viikonloppuisin jopa hyvä,kun tiedän että hän kuitenkin juo ja voin niin ollen olla ihan hyvillä mielin omassa kämpässäni,enkä tarvii kokea ahdistusta. :unamused: Viikolla sitten kun on selvinpäin poden huonoa omaatuntoa kämpilläni.Minulla siis oma asunto ollut jo vuoden ja niin sanotusti löyhässä hirressä roikutaan,en siis ole vielä eronnut,mutta mitä ilmeisimmin niinhän siinä tulee käymään.
Hän soittelee viikolla ja viikonloppuna tullut aina textareita.Koen välillä soitot ja textarit ahdistavana.Olen yhteisessä kodissa vielä silloin tällöin ollut…Prosessini on ollut hidas,ja vienyt valtavasti voimia :blush:

Tosi hyvä juttu että olet asettanut rajat,koska toinen ei voi määrätä toisen elämää,jokainen elää sellaista elämää mistä tykkää. Se vaan tuntuu surulliselta että alko menee kaiken muun edelle,sitä jää vääjäämättä kakkoseksi.Voimia sinulle . -jellonatar-

Ei sille ole pakko vastata ikinä puhelimeen, jos ei halua. EI ole mitään velvollisuutta.