Raittius on iloinen asia. Tervetuloa kevätpäiville Dipoliin!

Raitistuneet alkoholistit läheisineen valtaavat Dipolin tulevana viikonloppuna 23.-24.4.22.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tapahtuma on kaikille avoin.

Lisätietoja ja ohjelma:
d6scj24zvfbbo.cloudfront.net/a4 … 9f02f260e1
aa.fi/ckeditor/plugins/file … t%2022.pdf
aa.fi/
al-anon.fi/

Kappas vaan, kiitos tiedosta. :slight_smile:

AA:n kevätpäivät olivat Espoon Otaniemen Dipolissa myös huhtikuussa 2007, jolloin raittiuden iloisuus oli minulle ihan uusi asia. Olin silloin uusi myös AA:ssa (kuten myös Plinkissä, heh : ))
Jäi ihan kivoja muistoja niiltä kevätpäiviltä 15 vuotta sitten. Olin paikalla myös kun kevätpäivät olivat Dipolissa jälleen 2012. Eihän se toinen kerta tietenkään ollut enää yhtä sykähdyttävä kuin eka, mutta ihan kiva oli käydä.

After all these years, tiedä vaikka tulisin viikonloppuna paikalle kuikuilemaan. :sunglasses:

Hei

Huomenna toivottavasti tavataan suurella joukolla pitkästä aikaa. :slight_smile:

Dipoliin pääsee näppärästi julkisilla (metrolla tai bussilla), mutta jonkun verran parkkitilaa löytyy Dipolin ympäristöstä. Alueella on oppaita, jotka osaavat neuvoa paikoille, joissa auto voi olla ilman pysäköintivirhemaksua.

ne päivät tunnisti siitä että parkkipaikka TÄYNNÄ MERSUJA… odotettavissa oli VALTIOMIES -puheenvuoroja joissa MERSULLA ajava 70+ v ukko puhuu AA;n erinomaisuudesta