Tai, no. Tapaaminen. Ravintolassa. Ruokaa, ei juomaa, ehkä. Hyvä tyyppi. Frendi oikeestaan. Aikoo haastatella minua.
Ehkä yksi hyvä keino on hankkiutua duuniin tai opintoihin, joissa joutuu tapaamaan usein uusia ihmisiä epävirallisissa ympäristöissä.
Niinku toimittajaksi tai muuksi haastattelujen tekijäksi, portsariksi tai putkimieheksi. Putkihenkilöksi! LOL
Putkihenkilöthän on katkaisuhoidon asiakkaita. Ehkei sellaiseksi tieten tahtoen.
Ihmiset nyt vaan tapaavat toisiaan kaikenlaisissa ympäristöissä. Jos on tottunut siihen että ainoat ympäristöt itseensä käpertymisen vaihtoehtoina liittyvät jotenkin päihteisiin niin sitten voi olla konstit vähissä. Kun jättää ne päihdejutut taakseen.
Voisi olla hyväksi jo juopotellessa olla välillä sen verran selvänä, että ehtisi hankkimaan niinsanottuja kontaktipintoja päihteistä riippumattomiinkin ihmisiin. Olisi sitten helpompaa lopettaessa kun voisi vaan siirtää painopistettä eikä kaikkea tarvitsisi ihan uudesta aloittaa.
Eli se ennakointi tässäkin…
Ylenpalttisen rehellisyyden kanssa on vähän niin ja näin. Jos onkin lopettanut juomisen, niin pitääkö siitä niin numeroa tehdä. Itselleenkään.
Eikjä ihan kaikkea tarvitse muutenkaan sanoa. Näin just yhden seuranhakuilmoituksen, rehellisen, luulisin.
“Haluaisin tutustua naiseen jonka kanssa voisi keskustella taiteesta, yhteiskunnasta, kulttuurista ja jonka kanssa voisi pohtia elämän syvimpiä kysymyksiä. Ensisijaisesti haluaisin kuitenkin pillua.”
Minä oon jo vuosia seurannut ja aktiivisesti kirjoitellut yhdelle jääkiekko aiheiselle keskustelupalstalle. Siellä oli joitain vuosia sitten nyyhkyttämässä kaveri jonka jutut oli niin samankaltaisia tuon nimimerkin kanssa, että ajattelin jo silloin että tuo saattaa hyvinkin tulla samalta näppikseltä.
^^ Joo, nyt oli ekan kerran asiaa tällä palstalla tuo viimeinen lauseke, jonka seurauksia ilman emme olisi kukaan olemassa. ^ Joo, aivan varmasti agenda vaatii laajaa mesitsin levittämistä, jotta muutos tapahtuu omassa elämässä.