Ovat kiittäneet luojaa siitä.
Tosiaankin ovat. Toiset ovat turisseet, että pitäisi kai itsekin vähentää. Ei niin läheiset juovat kaverit ovat kaikonneet, kun ovat ensin ihmeteelleet miksi en voi muutamaa ottaa ja päättäneet sitten, ettei tuollaista vesiselvää kannata mihinkään pyytää…hyvän joulun toivotukset vaihdamme.
Ei niin läheiset juovat kaverit ovat kaikonneet, kun ovat ensin ihmeteelleet miksi en voi muutamaa ottaa ja päättäneet sitten, ettei tuollaista vesiselvää kannata mihinkään pyytää…hyvän joulun toivotukset vaihdamme.
Itse olen seurannut muutamia niistä ihmisistä joita menetin, kun eivät enää kutsu ja eivät tule kutsumallakaan.
Se huumorikaan mitä juovilla ihmisillä on ei kiinnosta. Ainakaan, kun saman vitsin kuulee kuusi kertaa illassa.
Onhan se ensiksi pelottavaa, kun yht’äkkiä kaikki tutuksi tulleet asiat ja ihmisetkin on muutettava, kuin se oma ajattelukin kaikesta, mutta minkä teet, jos ei tee kaikkeansa, niin putoaa ansaan jonka alkoholismi virittää. Jos itsekin olisin säilyttänyt vanhan juovan piirini yrittäen pysyä heidän mukana ja vitseissä, niin uskon näin, ettei aikaakaan, kun olisin langennut ottamaan sen yhden. Näinhän meinaan tapahtuikin, kun pysyin siellä alkoholistisessa elämässäni, vaikka huusinkin maailmalle olevani raitis.
Iltaa.
Tanaan laskeskelin etta tuli kolme viikkoa siita kun viimeksi otin. Milloinkohan olin viimeksi kolme viikkoa juomatta? Joskus oikein surettaa kun ajattelen menneita menetettyja aikoja kun ohjelmanumerossa ollut vain humalahakuista juomista. Mutta turha sita menneisyytta on surra, pitaa elaa paiva kerrallaan.
Olen huomannut etta jotenkin aistit ovat palautuneet todella teraviksi. Ruoka maistuu hyvalta (vaikka sen itse sanonkin kun itse kokkailen
) Olen myos huomannut, etta nukun yot todella sikeasti ja jonkin verran on aamulla heraamisvaikeuksia. “Ennen” kun herasin niin se oli vain 5 sekuntia ja olin muka huipputerassa vaikka olisi kuinka huonosti nukuttu yo takana. Viikolla on pitanyt heratyskelloa siirtaa aikaisemmaksi jotta on aikaa herata. Ei sinansa haittaa, olo tuntuu kylla paljon virkeammalta nykyaan. Onko muilla ollut tallaisia kokemuksia?
Taman viikonlopun otin tarkoituksellisesti iisisti. Halusin testata vajoanko tylsyyteen ja tuleeko mieleen ottaa. No, 2 vuorokautta mennyt (nyt kello on 730 illalla kun tata raapustelen) enka ole tylsyyden hetkia kokenut. Mitenkas muilla on viikonloppu sujunut?
Hyvaa raitista alkuviikkoa kaikille!
Kelz
Hei ulkosuomalainen,
Kiva kuulla sinusta ja hienoa, että olet onnistunut. Minä en niinkään hyvin, mutta ei peliä vielä ole menetetty. Aion vieläkin selättää tämän sairauden.
Minulla on ollut hyviä ja huonojakin päiviä sitten viime kuulumisten. Ainakin yritän tosissani ja haluan onnistua.
Heippa ulkosuomalainen,
Meneekö vielä hvyin toivottavasti?“Salt” ei saanut huippuarvosteluja, mutta mitäpä väliä. Saa ainakin ajatukset pois juomisesta. Kävisin leffassa, mutta liput on vaan niin kalliita. Nyt tulee mieleen hyvistä elokuvista “Lost in Translation”- Tänne tulee vain myyvät versiot. On mentävä stadiin, jos haluaa omia suosikkeja nähdä.
Kaikkea hyvää toivottaa kori täynnä herkkutatteja ![]()
PS, tänään on syyspäivän tasaus, nautimme siis joko ajan lyhentyvästä valoistasta ajasta. On siinä puolensa mutta niistä toiste…