[i]Kirjoittaja Rainbow40 » 13 Marras 2019 22:22
Ps. Minulla on roistomainen oli, kun käyn vain hakemassa täältä tukee ja kannustusta, mutta en osaa sitä itse antaa. Toivon, että joskus vuosia raittiina olleena pääsen jeesaamaan jotakuta toista tässä tilanteessa.[/i]
Höpsistä. Tuosta roistomaisuudesta. Ensimmäisenä tulee nähdäkseni aina omaan päihteettömyyteen pyrkiminen ja oman raittiuden paijaaminen, muu on sitten muuta. Minä en ole täällä ketään “pelastamassa” tai ensisijaisesti emme liene toisiamme “hoitamassa”.
Näin karkeesti sanoen. Se “jeesi” “osuu” ajallaan ja sunkin kertomus auttanee niitä, jotka eivät ole täällä päänäsuuna kåkåaikaa.
Ps. Luonne-erot, ilmaisulliset eroavaisuudet, elämänvaiheiden erilaisuus, näköalojen poikkeavuudet
sun muut tekijät vaikuttaa samaistumisen fiilikseen, joka ohjaa käytöstämme tietämättämme ja tietäen, 
Hyvä, että on kaikenlaisia ja kaikenlaisia ja kovasti eri elämäntilanteissa eläviä, läpitte elämän erilaisista, pahoista kriiseistä puskien. Sairaalloinen kuningas Alkomaholin kittaus on varmasti juuri sellaista, ei se kovin tervettä liene tai
erityisen terveeksi ketään tee vieläkään siel kentällä, pikemminkin eristyneen sairaaksi.
Viuna - maailman vanhin mielenterveystuote.
→ Toinen PS.
Raittius-sana on kyl vanhanaikainen. Mikä sitten ois sopivampi… putsi, lisäaineeton, päihteetön, kemikaaliton, normaali ?
Hyvää viikonloppuva vaan, ihan kaikille