Raapajuopo

Ooooooleeen raaaapaaa juoopoo. Haluan vaan koko ajan keepanaa.
Välillä semmoisia päiviä että ajattelen “ehkä yksii kaksii kalja” mutta aina lähtee lapasesta kun raapa kun olen.
Olen myös faata poka eli faatan liksoilla elelen. ennen sain 417 e mutta nykyään 460e eli lisää keepanaa vaan.
Joka yö on liskot ja kauheet tärinät mutta kyllä niistä juopon tuurilla selvitään

Vointisi on loistava. Jatka samaan tyyliin! :smiling_imp: :smiling_imp: :mrgreen:

Itselläni on hieman samalla tolalla asiat ; saan myös fatasta liksaa mutta olen myös kuntouttavassa työtoiminnassa yhtenä päivänä viikossa neljä tuntia josta tienaan palkkaa 9e päivältä. Olen myös joutunut lähteen töistä kotiin kesken päivän kun pomo järjestää yllätys puhallutuksia, ja kohdallani on viisari värähtänyt.Monesti menen kanssa lähi s markettiin ja mietin että ehkää yksii kaksii kalja. No kuitenkin tuumaan että “vituut” ja ostan kaikilla rahoilla kaljaa… Nyttenkin kännissä kun kirjoitan tätä -.-

Korppu on ainakin samoilla linjoilla mun kanssa, taitaa olla korpullekkin elämän aikana maistunut yksii kaksii kalja mutta raapa kun raapa, ei siitä mihkään pääse. Itse olen joutun vetämään “juoksukaljoja” kaupoista koska ei ne fatan liksatkaan ikuisuuksia kestä… 460 = noin 450 keepanaa kyllä sillä jonkun aikaa raapailee.
Korppu haluaisitko tavata? jos haluat niin minulla kyllä ei ole vakituista osotetta mutta majailen living roomissa yleensä yöt. terveisin raapa