En tuntenut, mutta täältä lukemieni juttujen perusteella vaikutti herkältä tyypiltä, ehkä liian herkältä tähän paskamaailmaan .
Kepeät mullat robolle ja toivottavasti sai vihdoin rauhan.
En tuntenut, mutta täältä lukemieni juttujen perusteella vaikutti herkältä tyypiltä, ehkä liian herkältä tähän paskamaailmaan .
Kepeät mullat robolle ja toivottavasti sai vihdoin rauhan.
Ohoh…
Hyvää tarinaa tosiaan, vaikka kaikesta ei aina selvyyttä saanut.
Lepää rauhassa, jossain siellä plateau sigman jollain hyvällä puolella.
Osanottoni täältäkin suunnasta, tosiaan herkät ihmiset on yleensä taipuvaisia näihin suicideihin.
En Roboa henk.koht tuntenut enkä enkä tuttujenkaan kautta, tosin vaikutti erittäin mukavalta tyypiltä mitä täältä luki hänen tekstejään, tainnut olla joskus aiemmin enemmän aktiivisempi kirjoittaja? itse kun olen täällä ollut vain 3 vuotta kirjoittelemassa ja välillä taisi olla parin kk:n taukokin vallan.
Ikävä näitä nuoria lähtee kyllä maailmasta paljon, tosi iso prosentti tietty huimaisaineiden käytön takia tai syvän depression myötä, tai molemmat. Ikävä kuitenkin kuulla, että taas joku lähtenyt varsinkin tästä plinkin kirjoittajista on tullut ns. suuri osa omaa elämää ja tuntuu välillä kuin tuntisi ihmiset ja välillä miettii mitä sille ja sille kuuluu jne
Itselle plinkistä on tullut oma pieni henkireikä, missä voi avautua asioistansa, vaikka kyllä tulee avovaimonkin kanssa paljon keskustelua jne, mutta ei viitsisi aina purnata asioitansa hänellekään, kun iso stressi hänelläkin lapsien hoidosta, aamuheräämisissä jne kun minä avuton en oikein pysty paljon auttelemaan asioissa. Sori puolesta postauksen offista.
Ei vittu Robosilmän juttuja oli hauska lukea ja vaikutti todella fiksulta tyypiltä, vaikken henkilöä nimimerkin takaa tuntenutkaan. R.I.P.
Osanottoni. R.I.P
Kepeet mullat. Muistan Robon tältä foorumilta oikein hyvin ja joskus tuli jotain pientä keskusteluu(varmaan läppää suuntaan ja toiseen) sen kanssakin vaihdettua. Stufff oli jo vuosii sit kova uutinen ja nyt Robo.
RIP Robo… Toivon että pääsi parempaan paikkaan, kerta toisensa jälkeen jaksoi yrittää vuosia…
Ei ole paras paikka kirjoitella kun kirjoittaja toisen perään jättää tämän paikan…
Pahimman olon hetkillä tuskin kykenee ajattelemaan kovin selkeästi ja muiden näkökulmasta. Surullista. Itseltänikin on sukulainen valinnut junan maallisen vaelluksensa lopettajaksi. R.I.P Robosilmä.
rippiä.
ja paskanlänkyttämiset tyyliin cook voisi ulostaa johonkin muualle.
saatana
Kylläpä hyppäsi silmille tämä uutinen.
Ei. En tuntenut häntä “tosielämässä”, mitä se ikinä sitten lieneekään.
Silti voimakas tuska pyrkii sisääni.
Kyllä. Useat hänen kirjoituksensa olivat kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Täysin selkotajuisista äärimmäisen hankalasti ymmärrettäviin.
Kaiken tuon ulosannin keskeltä paistoi vahvasti juurikin suunnaton herkkyys.
Vahvalta tuntui hänen halunsa saada syy ja selvyys kaikelle tälle olemassaololle ja olevalle, mutta voimat loppuivat kesken.
En toisaalta ihmettele tuota lopputulosta, mutta olen kovin surullinen ja pettynyt.
En pettynyt häneen, vaan siihen tosiasiaan kuinka ihminen voi jäädä niin yksin ongelmiensa kanssa.
Nyt en tarkoita yksinäisyyttä sen alkuperäisessä merkityksessä.
Ystävien ja hoitohenkilökunnankin ympäröimänä voi ihminen kokea olevansa täysin näkymätön ja hylätty.
Ja kaikkien meidän kestokyky on rajallinen.
Voimia kaikille.
Ja loppuun se tärkein.
Lepää rauhassa Robosilmä.
^ Hyvä kirjoitus mustakädeltä. Robon omaisista en tiedä, enkä tiedä millaiset välit hänellä esim. perheensä kanssa oli, mutta syvä osanottoni heille kuitenkin, jos nyt jostain syystä sattuvat tätä lukemaan.
R.I.P Robosilmä.
Levätköön sielusihenki rauhassa, sä elät silti ihmisten muistoissa, ja mulla on sun tekemää
musiikkia jolla nappaan fläsäreitä menneistä. Parhaat lähtee ekana, se on niin väärin!!!
Hyvät kuolevat nuorina .
Mikä pahan tappais, niinhän sitä sanotaan.
Yritetään ajatella, että robolla on nyt kaikki viimein hyvin.
^näinon! itse pidättelin tuossa eilen vai toissapäivänä itkua dösässä kun olin kuullut tapahtumasta.
parempi paikka, ihan varmasti. Tellus/Äärettömyys on maanpäällinen helvetti.
tippahan täsä tulee linssiin
Mitäh?? Shokki. En tuntenut, vaikka kerran irl tapasinkin. Herkän ja herttaisen oloinen mies…
Osanottoni kaikille, jotka hänet tunsivat, ja joita tapaus koskettaa henkilökohtaisesti.
R.I.P
Leppäile rauhassa.
En tuntenu, mut robon juttuja oli aina hauska lukea. Teksteistä erottu persoona massan joukosta.