R.I.P. Michael Jackson

Ooonhan tästä jo jonnii verran aikoo, mutta eihän se suremine ikkää myöhästä ole. Minäkkii ku kuuntelin pienenä tyttinä, niin kyllä kolisi. Ei, pii, sii, iisi äs too, ree, mii. Ja sitte tul Jackson Five, ai ai, iha ol tippa linssissä. Kuule, sinä olit inspiraationa monelle ihan oikialle tanssijalle. Laulusta minen nii tiijä, en ossoa arvioijja, sillä tavalla provessionaalisti. Kyllähä minä pijin. Se versio Haartpreik Houtelista oli nii hyvä, että minen ymmärrä miksei vaikka Ruuvi FM soita sitä, mitä häh! Ja sillon ku etesmenosi jäläkkee kertovat, että sinu aivosi tutkitaa, nii ajattelin, että seleviääköhän tuo piruetin arvotus…Se kummalline, potku oikialle, jalaka vasemman ettee ja sitte väkkäränä kahella jalalla ympäri ainakkii kymmene kertoa. Vuaa ei. Kyllä sinä varmasti harjottelit het ihammahottomasti. Oliha sulla tuota kaikemmoista kummallista, mutta, ei nytte kehtoo poisnukkuneesta ihimisestä pahhaa sannaa sannoo. Mutta leppää sinä sielä siks viit andö, rauha sulle ja eiku tervemenoa.

(huoh! :unamused: )

Lopettakaa nää rip jutut. OK?

Michael Jackson! Look what you have done?

youtube.com/watch?v=6hB38uxAihE

OK!

Turha se muutenkin oli.

rip mikael muistan sen parista videostakin
-http://www.youtube.com/watch?v=VQAk6XPKIgk
-http://www.youtube.com/watch?v=QEOewWcgNTI&feature=related

ennoossoo laittoo linnkejä

Mä kuuntelin Michael Jacksonia jo ipanana, muutenkin aikalailla Motownia. Sitten tuli Jackson Five. Sitten Michael Jackson soolona. Aikoinaan yhdes tanssikoulus, kun porukka oli jotenkin aneemisel tuulel, tanssinope katteli vähän aikaa, pisti sitten Michael Jacksonia soimaan ja johan alko lyyti kirjottammaa! Mä olen nähnyt jossain levyn lehtykäisessä sen piirroksen, ja se oli loistava, teknisesti ja idealtaan. Minusta hän oli multitalenttinen henkilö (musa, tanssi, piirtäminen…), vaikka varmastikin hyvin häiriintynyt (no kuka mä olen ketään häiriintyneisyydestä tuomitseen :unamused: ) ja taidanpa uskoa, että jotain niissä pedofiliasyytteissä oli, vaikkei tietoa, kuinka pitkälle meni, vaikka vapaana miehenä ulos käveli oikeudesta. U.S.A.:ssa on luonnetodistus.Kun oikeuteen roudataan vähintään kymmeniä ihmisiä todistamaan, että henkilö on jeesuksesta seuraava pyhimys, joka ei mitenkään voisi tehdä mitään pahaa, niin se auttanee asiaa. Vaan mitäpä sitä edesmenneestä ihmisestä sinänsä enää. Miusta “Blame it on boogie” on edelleen mieletön tanssibiisi :smiley: Ja yllätys yllätys, mä pelkäsin Thriller-videota… :unamused:

Sehän oli kuin me, ruumiinavauksessa mahasta löytyi vain pillereitä. Vaikka se saikin vielä suoneen tuutulääkkeet, samanlainen paska kuin me vaikkei alkoa tainnu juoda. Kuten suurin osa meistä elämäämme emme hallitse ja sen säälilttävä jatkuminen on monasti ihan tuurista kiinni, sen tuuri loppui ja osalla meistä se vaan jatkuu ja momellakaan meistä ole edes halua elää, silti voi tulla huominen jota ainakin itse pelkään enemmän kuin kuolemaa, huomenna heitetään kruuna vai laava mun elämälle, riippuen mitä lääkäri sanoo ja uudelle kerjuukierkselle en lähde.

Ei sunkas me “paskoja” olla…? Tätä alituista häpiää… Nysse kuulusa pohojalaisuus nostaakoon päänsä!! Mutta toivon parasta tolle sun lekurituomiolla käynnille…

hyvästi pedofiili…saatanan lasten hyvipuisto heikki. :frowning: :frowning: :frowning:

“Tykkää nappin painallus” kuin facebookissa :laughing:

siis olihan tuo tikku-ukko hyvä musan kans mut paska lasten…ikkunastaki roikutti ja kaikkee kauheet muutaki mitä lie…hyi ilpo lepää rauhassa PIKKU MIKAEL…MUT ET ENÄÄ LASTEN KANS. :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp:

Joo. Musa on kuiteski eri asia, kuin mitä ihminen muuten teki. Emmä tiedä, kuinka moni rock-muusikko on elänyt hyvinkin esimerkillistä elämää. Mun mielestä bändäreitten kanssa sekoilu on sikamaista toimintaa. Ja monet heistä ovat alaikäisiä. Vaan on se niin kivaa, kun on suosittu joo. :imp:

Jackson nyt ei tiennyt rockista mitään, koskaan kuullutkaan varmaan… Tosiaan, levätköön nyt rauhassa, helvetissä itse saatanan perseraiskaamana 24/7 :smiling_imp:

Mikä muusikko se sinusta oli? Juu ei varmaan tiennyt joo, eikä koskaan kuullut :unamused: . Helvetin hyvää tanssimusaa minulle ja monelle, monelle muulle, ja kuollutta turha panetella. Vaikka eipähän tuo siihen osu. Edelleen sitä mieltä, että musaa ei tarvi inhota, ainakaan siksi että mies oli varmaan ollut “saatanan perseraiskaama” jo penskana. Tämmöstä ovat muut sisarukset väittäneet. Rahantoivossako? Kenties… Kenties ei… :confused: Sitäpaitsi m i t e n se teki sen mielettömän piruettinsa… Ei tajua. Yhdes levynkansilehtykäisessä oli sen piirtämä erittäin hyvä kuva. Ehkä 12-vee poika yksin nurkassa erittäin masentuneen näköisenä. Joitain varjoja tulee ympäriltä, mutta muita ihmisiä kuvas ei ole. Sen kädes on mikrofoni. Teksti: Have you seen my childhood?

Pop / dance muusikko.

Mikä s*****n musapalsta täst oikeen on tullu? Michael Jackson loi musiikkinsa OKSIKODONIN ja BENZOJEN ikiaikaisella jumalvoimalla! Hail king of benzodiazepop

Tällä palstalla on ennenkin käsitelty musiikia, aiheitahan on vaikka millä mitalla. En tiedä, syötettiinkö Jacksonille jo pikkupenskana mainitsemiasi lääkkeitä, koska hänhän oli pikkukakarasta asti musabisnekses… Se, mitä myöhemmin tapahtui, tapahtui.Tai, mitä hän teki. Aika monet rockmuusikotkin ovat käyttäneet vaikka mitä. Mutta en minä ainakaan boikotoi sen levyjä siksi, että ne olisi tehty oksikodonin ja bentsojen voimin. Enkä sitä paitsi tiedä, kuinka sekaisin voi olla, jos musaa tekee. Mi n u l l e edelleen helvetin hyvää tanssimusaa. T i e t e n k ä ä n en hyväksy lasten hyväksikäyttöä, jos hän niin teki!! Mutta uskon, että nämät on joskus ainakin sukupolvelta toiselle kulkeutuvia asioita… Jotkut pystyvät sen kierteen katkaisemaan, eivät kaikki. Sen elämää on jotenkin mahdoton kuvitella… Ainakin minun, kun en totuutta tiedä, tarinoita sitäkin enemmän. Sairas ihminen kai tuo oli. Vaan niin olen minäkin. Onneksi en tuolla tavoin, jos ne hyväksikäyttöasiat ovat tosia.

Mun koira kärsii Pinokkiosyndroomaa eli se luulee mitä enemmän ihmisten ruokaa ja huomiota sitä nopeammin siittä tulee oikea poika. Jaksonin syndroomista ei tarkempaa tietoa mutta vanhoja kuvia kun katsoo niin nuori musta poika halusi muuttua valkoiseksi tytöksi ja oli jo melkoisen pitkällä toteutuspuolella. Tekihän (teetti) kaksi valkoista lastakin.

Jos hyväksikäytöstä edes vähän enemmän kuin epäilystä noin helppo kuolema oli liian helppo.

youtube.com/watch?v=5X-Mrc2l1d0

Jopo huuleen ja MJ soimaan.