Elikkä siis aloin pyörimään noin 2kk sitten. Keskimäärin pyörin paikallani aina noin 5minuuttia jotta pääsisin edes hieman kujalle, kun ei ollut varaa päihteisiin. Nyt kuitenkin pari päivää sitten kävi tilanne jossa minulle tuli pyörimisestä todella huono olo ja päätä alkoi särkeä. Tätä ei ole tapahtunut koskaan ennen, tosin tälläkertaa pyörin noin 10min paikallani ja kierin myös lattialla. Elikkä siis onko kyseessä pyörimisöverit?
Ei oo kyllä hajuakaan onko tossa yliannostuksesta kyse mutta luulis täällä jonkun ton tietävän. Onks sulla mitään käsitystä kieppumisnopeudesta. Se vois auttaa ratkaisemaan onko tossa nyt sitten tullu pyörittyä liikaa vai ei.
Tällä kyseisellä kerralla pyörimisnopeutena oli noin 50 kierrosta minuutissa ja lattialla kierin n. 20 k/min nopeudella, kieltämättä övereiltä vaikuttavat. Toivottavasti joku osaa auttaa ovatko todella överit.
Rupes aihe sen verran kiinnostaan että pyörin 200 kierrosta/min sellasen laitteen avulla ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä siitä meni ihan tutkalle. Tuli mieleen yks tapaus, jolla oli tapana vedellä butaania ja kun mikään ei riitä niin retkikeittimestä.
no mä kelasin tän homman niin että jos halutaan että homma toimii ni pitää sillai snadisti
ottaa itteesä niskast kii ja ripustaa ittesä hengarilla kattoropelliin pyörimään tunniks ni jää hyvät
pepsitki toiseks mitä snorttaillaan kaiffojen kaa backstagella.
samalla mä soitan skebaa kun roikun ropellissa. hyvä synergia ja sillai.
tuolta tulee hissi.
Mun kaveri alko kerran pyörimään. Se vaan pyöri hetken. Ei voinu sille mitään ja pyysi apuakin että “pysäytä mut”.
Joskus pitää pyöriä! Ko se pyörii sitteeski…