Alotatko siä 0132…ok? On paljon kuvia kans tonne…
![]()
Ok…laittelen kun kotiudun
![]()
^…hyvin toimittu ja ennakoitu! Öitä ja Tsemiä 0132!
0132 hyvä kun jaat tuntosi tänne. Pysy lujana!
Mulla itselläni on myös levoton olo, sillä huomenna on bileet, joihin olen toistamiseen selvänä menossa, vuosi sitten edellisen kerran ja huteralla 4 päivän raittiudella sinne astelin, silloiset selvänä olo selitykset meni kun meni jotenkuten läpi, mutta…en tiiä, nyt sitä raittiutta on enemmän, mutta joku tässä on, mikä mieltä kalvaa. Kauhea olo.
Ehkä olisikin hyvä teljettää itsensä tänne putkaan…raitista perjantai iltaa!
^tosiaan…kökkäreet sentään sullahan on huomenna ne pirskeet… on kyllä melko ristiriitaista nykyään jotkut tilaisuudet…kun olis tarkoitus mennä “pitään hauskaa” yms… mutta sen sijaa, että olis hyvä buugi ja odottava olo… niin jännittää ja pelottaa… jälkikäteenkään ei si aina tiedä mikä on fiilis kun bileet on ohi… onko itsestä tullu jotenkin ulkopuolinen ja ylimääräinen… nää on rankkoja paikkoja…kunpa näihin olisikin joku valmis ratkasu…
Tsemppiä maaliskuulle!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
…loistava! ![]()
![]()
Ole hyvä
…ja varmasti kannustan sinua siinä.
Hyvää raitista päivää meille kaikille!
P.s olenko kertonut että menen heinäkuussa Kuusamoon ja teen varmasti pikku karhunkierroksen…
![]()
Moi…ei minun vaellukset ole olleet päivää pidempiä viime vuosikymmenillä, mutta siellä Kainuussa ja Kuusamossa olen niitä tehnyt. (Iivaara, Riisitunturi, Ukk-reitit jne…)
Pikku karhunkierros olisi nyt 3.s kerta, jos se toteutuu.
Viisi vuotta sitten minulla oli mahdollisuus vaeltaa siellä pohjois-Espanjassa sitä pyhän Jaakobin reittiä 110km. Yksin olin ja sellaisissa “halvoissa” hotelleissa yövyin.Se on omanlaisensa pyhiinvaellus tai mitä kullekin…mietiskelyä. Viikon reissu matkapäivineen.
Hyvää raitista lauantaita
!
![]()
![]()