Minun mielestäni on tavallaan turhaa tässä vaiheessa analysoida ulkoisia syitä, mitkä ovat johtaneet alkoholin käytön riistäytymiseen lapasesta, tai mahdollistaneet sen. Syitä on aina, ja selityksiä, ja syyllisiä, ja syyllistäjiä. Tilanne on nyt se mikä on, ja tärkeintä on vähentää. Siinä on tarpeeksi savottaa noin alkuun.
tuo asia 200% prosentilla oikein. Turha selitellä, Peili on onneksiksi keksitty. Ei korjattavaa , nyt taas jonnekkin yo juhliin, palataan Kääk olen sosiaalistisesti aika ok. Muut istuu hiljaa mulla on joku pakkomielle aloittaa keskustelua jostain hiton kaatuneesta koivusta. . Mutta parempi sekin on kuin istua nurkassa ja eikä sanaa suustaan saa . Menee nyt vaikka pikku parin siiderin jälkeen, Ku möllöttää sielä nurkassa , se nyt vasta huonoa tietää jos ei ole sosiaalinen. Onni onnettomuudessa, olen sosiaalinen ihmisenä sama se, jounko vai en
T.T
Moi
Näinhän se menee: En oikeen itsekkään tiedä miksi Tapojen orja . Toki elämässä tulee tiettyjä käännekohtia jossa on aika helppo tarttua korkkiin. En lähde tässä itesekkään tällä iällä (45v) selitteleen ja kertomaan koko elämän tarinaa. Kaija Koon kappale “Vapaa” kertoo kaiken
T.T
Syömisen lopettaminen, se se tosiaan olisi se minkä minäkin tahdon oppia seuraavaksi. En ole uskaltanut käydä vaakalla, mutta sipsikaupassa kyllä ja vaikka mitä hiilarimömmöjä syönyt suihini. Miten ihmeessä kaverisi on voinut pudottaa 90 kg??? Ettei vaan nyt olisi nolla eksynyt väärään paikkaan, siis ehkä hän laihtuikin 9 kg?
Uiminen vois olla kanssa hyvä jos selkä temppuaa.
Hyvää tiistaita boheemille!
Okei!
Olen itsekin kuullut karppaamisesta ja kokeilinkin sitä pari viikkoa tuloksella että 5 kiloa lähti. Sitten ote lipsui kun tuli tasaantumisvaihe, ja ratkesin herkuttelemaan ja kalja palasi kuvioihin taas jne.
mulla vaan on se että suu söis vaikka kuinka vaikka vatsa on ihan kylläinen. Pureskelu ja nieleminen on nautinnollista. Karppauksessa saa kait syödä vihreää salaattia ja esim kaaleja (kukkakaali, parsakaali) miten paljon vaan? Nyt kun on juominen nollissa niin makea ja suolainen maistuu, ja jotenkin pidän oikeutenani syödä mitä huvittaa korvauksena alkoholin jättämisestä, vaikka eikai sekään ihan oikein ole ajateltu…
Niin ja ne sanoo että jotain vitskuja ja hivenaineita pitäisi syödä purkista jos ihan Atkinsia alkaa vetää eli pelkkää lihaa suunnilleen. Mutta siis kaverillasi --huima pudotus!!
Tuli vaan hyvä mieli, suorasta puheesta.
Onhan tuossa tietty monttu kun oikein perehtyy asiaan, nuoli molempaan suuntaan.
Ihmismieli on mestarillinen luomaan ja käsittelemään ja suodattamaan tulevia ärsykkeitä, joillakin se toimii omalla tavallaan ilman ulkoisia lisäaineitakaan.
Jaa, tosiaan, kirjoitus muistutti jostain joka välillä unohtuu, kiitos siitä