Pullo punkkua päivässä

:laughing:

Tervetuloa.

Hyvää ja kaunista musiikkia:

youtube.com/watch?v=q0EurwBDfFw

Moi
Anteeksi jos olen jollain tavalla epäilevä tai en sitten vaan jostain syystä päässyt “hajulle”. Mutta pullo punkkua päivässä ja humallut :question: ja sitä olisi jatkunut 20 vuotta :open_mouth: . Ja noi politiikka jutut on nyt vähä mitä sattuu. Pitääkö kuulua vasemmistoon että voi sen punkun juoda päivässä :question: . Pyydän jo valmiiksi anteeksi kommenttejani :blush:
T.T

Todella kaunis kappale.

Eipä tuohon alkoholismiin välttämättä geneettiseltä pohjalta altistuta. Mutta harjoituksen kautta se sieltä tulee kuitenkin.

youtube.com/watch?v=Y4s4y_vyF8k

Diippiä shittiä.

Vähän oon seurannut ja odotellut, että millos se vähentäminen tulee. Sieltähän se, hyvä juttu!

Moi
Pyydän jo valmiiksi anteeksi. Mutta en ymmärrä 20v. työttömyyttä, tuntuu että et edes halua töitä :frowning:
T.T

Hmm, Tuppiseni. Jokaisen elämänpolku on vaan niin erilainen, ei voi oikeasti näillä tiedoilla sanoa 20 vuoden työttömyyden olevan haluttomuutta tehdä töitä. Itse opiskelin yliopistolla palttiarallaa 9 vuotta enkä valmistunut koskaan. Siis en miksikään, ei paperin paperia jäänyt käteen siitä. Ei ollut tahdosta kiinni, eikä yrityksestä, ei päihteistä, välinpitämättömyydestä, laiskuudesta, sairaudesta eikä riittämättömästä älystä, vaan yksinkertaisesti aivan käsittämättömän paskasta tuurista ja olosuhteista. Numeroina ilmaistuna tuntuu uskomattomalta, mutta niin kävi. Ehkä kävi Boheemillakin.

Tervetuloa Boheemi minunkin puolestani. Pullo punkkua päivittäin on liikaa, ja pullo miinus puoli lasia on vähemmän liikaa. Tervetuloa vähentämään, ja pidetäänhän vitut haarovälissä. Trolleja on foorumit pullollaan, mutta uskaltaisin sanoa, ettei edellinen kommentoija ole yksi näistä sillan alla virnuajista. Armoa kanssaihmiselle, sitä saapi täältäkin, kunhan myös antaa. :wink:

Moi
Kiitos Eleonoora ja anteeksi Boheemi. Olen ollut aina siinä onnellisessa asemassa että minulla on aina ollut töitä ja lähdin turhaan kommentoimaan asiaa josta en tiedä “hölökäsen pöläystä”
T.T

Hehhee, pistä huominen olo heti aamusta etikkaan ja maistele ennen ensimmäistä viinilasillista. Tosin meikäläisellä ei krapulanpelko ole koskaan juomista estänyt…

Ei nyt toisaalta liity juurikaan aiheeseen… sattumoisin olen itse aavistuksen helluntailaisuuteen kallellani, mutta siihen ei kyllä kuulu itsen alentaminen millään lailla. Käännän toisen posken, koska minulla on siihen varaa. Lyöjällä usein ei ole varaa, siis mihinkään. Paljon on osumaa tullut, mutta kun taakseen katsoo niin joka ikinen iskijöistä on lopulta laonnut. No joo. Mutta siis kasvatuksen hedelmiähän jokainen meistä korjailee, ja joillain ne ovat inasen käyneitä.

Ja takaisin viiniin - passaako tiedustella Boheemilta, että mikä on miehen pistänyt etanoliasioita miettimään?

Moi
Itsellä on suvussa ja ystävissä paljon helluntaisuutta, mikäs siinä, ihmisiä hekin kuten moni muukin :slight_smile: . Vaikka en itse usko kuin itseeni :blush: , mokoma kun olen :wink:

youtube.com/watch?v=tqHgZhLLTc0

youtube.com/watch?v=X5nfr4HAGAw