Psykedeelinen miitti

Löytyykö kiinnostusta osallistua psykedeeliseen miittiin pääkaupunkiseudulla joku aurinkoinen kesäpäivä luonnon helmassa? Jokainen toisi mukanansa oma taikaliemensä -tai rohtonsa, ja sitten vaan chillaillaan, syödään eväitä ja puhutaan filosofiaa aamunkoittoon? :wink:

Menee nyt vähän siinä rajoilla, että onko tuollainen viesti hyväksyttävää sisältö päihdelinkkiin (ts. tulkittaisiinko tämä yritykseksi hankkia huumausaineita).

^Komp. Onhan näitä miittejä järkätty aiemminkin monta kertaa, muttei niissä olla mainostettu mitään substansseja. Ei ehkä ihan näin kannata edetä tässä asiassa - perusta vaikka joku google doc tms. mihin jengi voi ilmottautua, jos inspaa… Tai jotain.

Joo erotttelematon taikaliemi taitaisi pistää porukat porukalla paskomaan housuunsa siellä puistossa, näin offina :laughing: Paitsi tietysti sinut, koska olet siinä vaiheessa sorbitolia koko mies :smiley:

No joo, joko aletaan arvuuttella, millä uudella nickillä Arkkis tulee seuraavista banneistaan läpi :mrgreen: :laughing: ?

Hahhah! Vainoharha iskee porukkaan kuin miljoona volttia! Voidaan me puhua filosofiaa täälläkin. En minä teidän huumeitanne kaipaa! :laughing: Sillä pääsenhän minä sinne puistoon yksinkin. DXM on nääs yksi parhaista psyykkisen itsetutkiskelun työkaluista, toisin kuin lähes kaikki muut tärpätit, jotka vain siirtävät huomion pois itsestä kohti ulomaailmaa. DXM on yksinäisen suden hopealuoti.

En missään tapauksessa lähtisi tarjoamaan DXM:ää narkkareille. Sekakäyttäjien on aivan turha edes harkita DXM:n käyttöä, onnen kuin kaikki muut päihdeongelmat on hoidettu. Se on aikuisten vastuullisten ihmisten täsmälääke minuudessa piilevien solmujen avaamiseen. Ettehän tekään lähtisi tuputtamaan masennuslääkkeitänne. DXM ei ole viihdekäyttöää varten, vaikka itse paranemisprosessi onkin varsin intensiivinen, epätodellinen ja sangen viihdyttävä.

No jo o, sehän täs varmaan olikin tarkotus.
Taikaliemi 5e 10 ml
rohto …

Nyt tulee kovaa tekstiä :laughing: Valuu vedet silmistä…

^ Jep, hyvin se vetää :laughing: . Ei sillä, että muutenkaan olisin enää DXM:än sekaantumassa, mutta tämä Arkkiksen setti vähentää sitä halua entisestään. Hyvää huumevalistusta siis, jos toimii muidenkin kohdalla samoin :mrgreen: .

Olisihan se kiva saada se oikea “naama” kaikille ihmisille ketkä täällä kirjoittaa, sekä nähdä kuinka erinlaisia/samanlaisia he ovat oikeassa elämässä kun täällä ruudun takana. Vaikka olenkin todella vähän aikaa kirjoitellut tälle foorumille on minulle ehtinyt jo muodostua jonkunlainen kuva, ainakin ahkerimmista kirjoittelijoista.

Ensiarvoisen tärkeää on painottaa että kyseessä ei olisi mikään huumediiderien miitti. Lisäksi olisi hyvä ettei kukaan olisi miittihetkellä aineen vaikutuksen alaisena, että kunkin todellinen persoona olisi läsnä. Eli pivenpössyttely ja hallukarkelointi olisi sitten ihan jonkun toisen miitin topikkina.

Itse olen ollut kuivilla kohta 9kk niin toki selvinpäin sinne saapuisinkin.