Psykedeelien käyttö psyykenlääkkeiden kanssa

Hei,haluaisin kysellä ihmisten kokemuksia siitä miten psykedeelit ovat toimineet jos syö psyykenlääkkeitä.
Itselläni lääkityksenä efexor+lyrica+mirtatsapiini+ketipinor. Monta kertaa on käynyt niin että deelit eivät toimi lainkaan.
Osaisiko joku sanoa mistä lääkkeestä ko. vaikutus johtuu. Olisi mukava jos voisi psykedeelejä joskus nauttia ja jos tarvii pitää taukoa lääkkeistä niin kaikki muut pystyn jättää pois paitsi efexor ja lyrica. Eli hapot ja sienet ei ainakaan ole toimineet. Arvostaisin jos joku osaisi antaa neuvoja asiasssa. Jos tässä viestissä on jotain sääntöjen vastaista niin toimitus voi poistaa.

Mihin vaivaan popsit tuollaista pilleriyhdistelmää?
Paketti kuulostaa sille että deelit eivät ehkä ole se maailman paras veto…
Efexor voi olla yksi blokkaaja, Ketipinor ehkä myös. Lyrica voi tehdä deelien kanssa ihan mitä vaan joten sitäkään en söisi samalla. Riippuu ihan aineesta mitä se deeli on.

Lääkepakettisi on sellainen että jos ensin hoitaisi niillä tilannetta paremmaksi ja sitten käyttäisi deelejä. Koko satsin käyttäminen aiheuttaa keskinäisiä vaikutuksia jo niin paljon että sopivalla lisällä voi tulla pääkopalle noutaja. Eli olet pikemminkin ollut onnekas jo ne eivät toimi. Se on pienemmästä päästä haittoja.

Hei,kiitos vastauksista. Sen verran noista lääkkeistä että efexor+mirtatsapiini menee masennuksen hoitoon,lyrica ahdistuneisuuteen ja ketipinor että saan nukuttua. Mirtatsapiinin ja Ketipinorin voin jättää pois ilman ongelmia, mutta Efexor ja Lyrica on pakko syödä. Olen siis käyttänyt psykedeelejä aiemmin ja minulla on niistä vain hyviä kokemuksia.
Mutta vaikuttaa siltä että trippailut jää haaveeksi niin kauan kun olen naimisissa noiden lääkkeiden kanssa.
Jos joku tietää jonku deelin joka vois toimia noiden lääkkeiden kanssa niin informaatio on hyvin tervetullutta.

Mikään lääke ei plokkaa psykedeelejä kokonaan. Itse kun syön happoa niin se on yksi lappu tunnissa niin kyllä toimii viimeistään 3lapun kohdalla. Eri asia on se onko se järkevää. Myös sienet toimii kun lisäät annosta. Mulla SSRI:nä sepram 30mg ja deprakine 2000mg vuorokaudessa ja xanor 0,5 tarvittaessa.

Efexor ja ketipinor blokkaa.

Noita pitää olla sen 5 vrk syömättä, mikäli haluat olla sit niiden kans vielä enempi naimisissa.

Ja kohtahan tohon settiin saat lisätä sen nykyään niin yleisen 10*3mg diapam. (siin benjoista yleisen).

^^siis psykethän sen pään sekottaa, tiedän kyllä, vaikka periaatteessa olenkin ns. pollenisti…

Mulla lääkityksenä Brintellix ja Olanzapin ja ongelmana vakava masennus, ahdistus ja erinäiset ocd-oireet. Olen miettinyt että hakkaan vaan päätäni seinään syömällä tehottomia lääkkeitä, ja olenkin keräämässä tietoo mahdollisesta tripistä ja /tai microdosettelusta. Sen tiedän että SSRI on purettava pois ennen sieniä, mutta miten nuo neuroleptit, Olanzapin (10 mg/vrk nukkumiseen). Oon löytäny niin ristiriitasta tietoo etten tiiä mihin uskoo. Suurin kysymys siis on että kauanko tulisi olla ilman lääkettä ennen sieniä? Päiviä, viikkoja, kuukausia?