Psykedeeleistä; kannabis, sienet, lsd and whatnot

Kyllä tuhti annos hyvää kukkaa voi olla erittäinkin psykedeelistä. Ite oon monesti menny pelkästä blossesta kyllä niin toisiin ulottuvuuksiin, hulluja luuppeja ainakin ja kerran jopa ihan selkeitä visuaaleja. Hyvinkin intensiivisiä kokemuksia. Mut ei se nyt silti ‘‘oikeille’’ deeleille vedä vertoja, kyllä niillä pääsee huomattavast syvemmälle.

En ymmärrä miten ihmiset hurjasti kuumottelee esimerkiks hapon syömistä, pelkää sekoamista ja huonoja trippejä… On mullakin ollut deelien kanssa pari vähän epämieluisaa kokemusta, mut en pelkää sellaisia. Kun lähtee avoimin mielin matkaan niin saa eniten irti, unohtaa kuumotukset ja keskittyä olennaiseen - mitä ikinä se onkaan. Heittäytyä vaan täysillä mukaan ja kuunnella mitä aineella on kerrottavaa ja opetettavaa.

Mä olen aina saanut itseni ehkä huonoimpaan kuntoon savulla. Se varmaan johtuu siitä miten suhtaudun siihen. Pidän sitä “mietona” huumeena ja joskus olen pumpannut savua aamusta iltaan pitkiäkin aikoja. Ja savun vaikutukset ovat mulle 50% negatiivisia. Ensin on hauskaa, mutta sitten alkaa skitsoilu. Tulee paniikkihäiriöitä, torikammoa ja menen todella epäsosiaaliseksi. Lopputulos on se että olen yksin kotona bongini kanssa ja pidän jopa puhelinta kiinni kun en halua että kukaan häiritsee mun pilvenpolttoa. Näiden asioiden takia olen viime aikoina kieltäytynyt pilvestä eikä mun edes enää tee mieli polttaa sitä sen psyykkisten vaikutusten takia. Mulle ei kannabis sovi, polttakoot sitä ne joille se sopii.

Vasta kun varsinaisia psykedeelejä kokeilee, tajuaa kannabiksen psykedeelisen potentiaalin. Tähän mennessä deelikokemukseni ovat olleet paljon hienovaraisempia kuin kunnon kukintoa polttaessa. Ja korkea THC-pitoisuus pistää pihalle, deeleissä tuota pihalla olemisen tunnetta ei tule, vaan olo on enemmänkin kirkas. Pitäisi vielä kokeilla isompia annoksia noissa deeleissä niin tietäisi paremmin.

Joo totta, siis kunnon tappiin asti curetettu timanttinen kukinto on vaikuttanut lähes sienitripiltä ilman visuaaleja, ja tajunnanvirta ollut todella psykedeelinen sekä kirkas, toki mahdollista myös ilman lisäaineita kunnon keskittymisellä, mikä onkin välillä hankalaa kaiken kiireen ja stressinkyllästämässä elämässä.
Kyllä monet sanovat kunnon kukinnon täräyttävän tajunnanvirran lähes valonnopeuteen, ekä jää “höhö-hörötän perunalle joka näyttää perseelle” -tasolle jossa ajatus kulkee kuin mummo mutapohjassa ihan polvia myöten…

Itse olen huomannut saman, että kovissa blosseissa on ikään kuin enemmän päihtynyt kuin esim tavanomaisella happo- tai sienitripillä. Toki annosriippuvainen kysymys, koska pari kertaa kun on isompi LSD-annos tullut otettua niin sitten meininki on erilaista, mutta näennäisesti paljon helpommalla menee liiallisuuksiin hyvän kukinnon kanssa kuin deelien. Deeleissä tosiaan kun olo on sillain kirkas ja selkeä, pilvessä taas utuinen ja pihallaoleva. Jos nämä taas sekoittaa, niin sitten deelien kirkkaus muuttuu utuiseksi ja muisti alkaa kovasti pätkimään jonka vuoksi aina ei edes huvita tripillä kovasti poltella ellei tavoite sitten ole juuri olla ihan pihalla. Joka se ei yleensä ole.

Tosin, deeleissäkin on ainakin minulla selkeitä eroja, esim sienissä meininki on jotenkin vaikeammin hallittavissa kuin hapoissa, varmaankin osittain siksi että niistä tulee minulle niin paljon selkeämpi “body high” ja vähän kuin jatkuva, lievä outous vatsassa, ikään kuin kuvotus muttei niin epämiellyttävä, ei kuitenkaan miellyttäväkään tuntemus. Hapoissa moisesta ei ole tietoakaan. Siihen tuntemukseen pilvi suo helpotusta mutta sitten utuisuus puolestaan lisääntyy ja jos vähänkin jokin asia vainottaa tai kaivaa mieltä niin pilvi sitä korostaa.

Onpas osalla kirjoittajista omituinen näkökanta.
Kukkaa ei voi mitenkään väittää vahvemmaksi, kuin Sienet tai LSD!!!
Taitaa osa porukasta onnistunut vetämään kannabiksesta maximikuosin, mutta ei ole kokeillut maximeja sienillä tai LSD:llä. LSD alkaa mielestäni vasta 2-3 lapun kohdalla kunnolla toimimaan. Yhdellä lapulla en saa kuin hieman väreilyä, kirkkautta, värejä ja niinpä se tuntuukin aika miedolta. Asia muuttuu kun annos on kohdallaan eikä sitä enää 3 lapun jälkeen voi MITENKÄÄÄN SANOA MIEDOKSI HUUMEEKSI vaikka olo olisi kuinka hyvä tai positiivinen.

^en usko et täällä kukaan väittää kukkaa vahvemmaksi kuin lsd tai sienet, mut se miten reagoi niihin vahvimpiin tuntemuksiin kukan vaikutuksen alaisena, kuin miten reagoit niin sanotulla oikeella matkalla… niin se on ihmeellisempää… :smiley: ja enemmän sellasta mitä vittua täs nyt oikeen tapahtuu… kun aina kelailee et kukka on mieto ja rentouttava päihde. mitä se ei omasta mielestä ole jos on psykedeelinen lajike ja annos todella iso…

Teekuppi. Kukan rentouttava vaikutus tulee miedolla annoksella yleensä aina. Tosin siinä vaiheessa tekee mieli polttaa aina lisää. Lisää polttaessa kukka voi tuntua päässä vahvalta, mutta ei ne tuntemukset ole vahvoja jos vertaa isoon määrään sieniä tai Lsd:tä. Sieni tai Lsd överi on potenssiin 10 verrattuna Kukan vaikutuksiin.
Ja överi kestää kukalla tunnista kolmeen. Sienillä 2-5 tuntia Lsd:llä 6 eteenpäin. Bromoilla noin 30 tuntia.
Kahdella viimeisellä substanssilla voi myös helposti saada pitkä aikaisia vaikutuksia pääkoppaan juuri tuon pitkäaikaisen vaikutuksen takia.
Salvialla tutkimusten mukaan ei ole vaaraa jäädä pysyvälle matkalle vaikka vetää vaikutuksissa Kirkkaasti johtoon.
Tämä taas johtuu siitä, että Salvia vaikuttaa vain hetken ja aivot eivät kerkeä tottua psykoosi härdelliin.
Bromoihin en enää koske. Vain sen takia, Että edellisen päivän annos toimii aivan yhtä kovaa vielä seuraavana päivänä herätessä. Vuosien kokemuksien jälkeen pidän kannabiksen vaikutusta mietona jos niitä verrataan muihin psykedeeleihin.
Lisään vielä, Että päivänsini toimii myös yllättävän kauan aikaa suurella annoksella. Söin kerran tyhmänä kokeilu mielessä 1200 päivänsinensiementä. Vaikutus kesti abaut 20h. Olin seuraavana aamuna vielä aivan sekaisin… muun muassa maalarin teippi oli neon keltaista ja värien lisäksi oli paskat lirahtanut yöllä housuihini.

itsellä bromon vaikutukset (en kyllä mitään hc annoksia ole ottanut) ole kestänyt hirveitä…
tai se aaltoilu ja värit on kestänyt pisimpään… eka se henkinen matka on loppunut ehkä 6h sisällä sitten on pää alkanut jossain vaiheessa selviämään siihen pisteeseen et voi ihmisten ilmoilla jotenkin olla. mutta edelleen on värit on saattanut hohtaa vielä tosi pitkään… ja vielä 30h päästä on kun koneella on ollut niin kirjaimet on saattanut aaltoilla… mut kuitenkin on sillai melkeen täysin selvä 10h ottamisesta…

mut sanoisin et dexmi on päräyttävin aine mitä tiedän tai siis mitä oon kokeillut… :smiley:
siinä on se oma pimeä konemaisuus… :unamused:

Tuumailin tässä vähän, että mites näitten sienien kasvatuspakettien tilaaminen suomeen, onkohan miten laillista?
Esimerkiksi nämä: [Poistettu linkki. -Päihdelinkin moderaattori]

^Ota linkki pois, se sensuroidaan… :wink:

Mitä mulle alan ihminen viimeksi sanoi (about 2v sitten ja olen harkinnut joskus aiemmin sitä), niin kun on vain boksi ja ne itiöt; se lasketaan läpi. Mikäli sieniä tilaa, ne jäävät tulliin… Aiemminhan esim. ganjansiemenet tehtiin laittomaksi, nyt esim. ohjelmissa näytetään että siemeniä saa tuoda (voivathan ne olla vaikka kuituhampun siemeniä)… Siinä on erittäin, erittäin tarkat ohjeet joita tulee noudattaa… Paikan päälle kun kipaisee, ehtii nähdä tulppaanit ja ostaa boksi melkein puolet halvemmalla (en katsonut hintaa mutta mitä viimeksi vertasin)… Psilosybiiniä itiöissä olisi varmasti lähes nolla ja koirat eivät tuota ainetta taida edes tunnistaa… Täälläpäin jokainen narkki joka on damissa käynyt, on sieniä tuonut ja ulkonäöstä huolimatta tulliin ei ole jääty… :unamused: :open_mouth:

Kiitos vastauksesta!
Pitää sitten varmaan koittaa tilailla tuolta ja kattoa mitä tapahtuu :mrgreen:

Täällä ei saa puhua asiasta joten suosittelen hakua… Psilosybiini, taikatatit, suiput… yms. On myös mm. psychoactive.vault ja aiemmin oli taikatatti-foorumi, mutta spämmi on vallannut parin vuoden ajalta… Täällä ei saa olla noita mainoslinkkejä…

^^ Älä suotta tilaa mitää kasvatuspakettia, tulee kalliiks etkä tarte sitä rojua, mitä paketissa on mukana. Tilaa printti spore ringin kautta, lukase Hullu Mykologi ja ala puuhaan. Kasvattaminen jos joku on hauskaa puuhaa. <3

Mä kyl väitän et ei kannabis ainakaan oo yhtään LSD:tä ja sieniä miedompi päihde…

Tosin mulla nyt on kokemusta enimmillään vaan 4,5 puolesta microdotista, joissa piti väittämien mukaan olla 140-170ug mutta ainahan nämä on vähän alakanttiin. Toisin sanoen arvioisin isoimman doseni olleen luokkaa 600ug, mutta mistäpäs sitä oikeasti tietää.

Sienillä isoin annos ollut 4g, missä tais olla pari geesii silokkeja ja pari geesii cubeja. Silokit nyt on aika eri maata ku cubet.

Mut väitän olleeni hatsista jollain tapaa paljon enemmän sekaisin kuin kummastakaan noista kokemuksesta.

Kaikenmoisia deelidissocomboja on myös kokeiltu, esim. sienet(3g)+LSD(2 tippaa)+mxe(50mg nasaalisesti)+salvia(jointista) tai LSD(2 tippaa)+2c-c(75mg)+DMT(20mg) tai LSD(1 tippa)+2c-t7(30mg)+2c-b(20mg nasaalisesti)+DMT(20-30mg) jne…

Silti oon tuntenut oloni pelkissä hatseissa enemmän sekavaksi kuin noissa comboissa. Hatseissa mulla on ollut myös tosi voimakasta synestesiaa, mitä mulla ei oo ollut missään muissa kuoseissa (nähnyt ääniä jne).

Et kuten aloittaja jo totes, tää on ihmiskohtasta. Mun mielestä hatsi on vahvimpia psykedeelejä/dissoja joita mä oon kokeillut. Ja niitä kokeiltuja psykejä/dissoja on ehkä n. 25-30 erilaista.

Toki näitä tiloja on vaikea vertailla keskenään. Hatseissa saattaa olla toimintakykyisempi kuin joissain muissa kuoseissa vaikka kokeekin olevansa enemmän sekaisin, esimerkiksi ayahuascasta tuli yksinkertaisesti niin raskas olo ettei voinut oikein liikkua. Siltl psykedeelit tuntuu tosi paljon selkeämmiltä, kun taas hatsi nimenomaa vaan SEKAVALTA.

Lisäks hatseissa sitä on jotenkin ihan “omissa maailmoissaan”, ajatuksissaan, kun taas psykedeeleissä informaatiofiltteri höllää otettaan ja sitä on itse asiassa enemmän tietoinen kaikesta ulkopuolisesta kuin yleensä, mut sitä informaatiota voi olla niin paljon ettei pysty reagoimaan kaikkeen (esim. puhuminen voi olla vaikeaa kun koko aika ympärillä tapahtuu niin paljon ja on siitä enemmän tietoinen ku filtterit ei sulje kaikkea pois). Mut pidän tätä olotilaa itse tosi paljon selkeämpänä ku sitä hatsin meininkiä missä ajatus vaan vie mukanaan. Tuntuu että psykedeeleissä oon enemmän läsnä hetkessä, hatseissa poissaoleva.

Mulle on myös ihmiset sanoneet, että musta ei näe yhtään jos oon vetäny muutaman happolapun, mutta jos poltan hatsit niin sen huomaa heti.