Psychoactive Vault

Mitä mieltä kyseisestä foorumista? Tiedän jo, että monelle on jäänyt siitä aika ikävä kuva (edit. tai en tiedä, mistä muistelin niin). Sattuipa tapaus. Keskustelimme aiheesta, kuinka erään uutisen mukaan, ekstaasin raaka-aineen, sassafrasöljyn laiton tuotanto tuhoaa paikallista luontoa ja kyseinen sassafraspuu on jopa sukupuuton uhan alla. Eräs foorumin ilmeisesti moderaattori, muutaman muun kanssa oli sitä mieltä, että asian ei tarvitse antaa vaikuttaa ekstaasin käyttöön. Minulla oli lievää riitaisuuttakin kanssaan ja sainkin foorumilla varoituksen, jonka jälkeen lupasin kiinnittää keskustelusävyyn huomiota.

Hiukan myöhemmin sama mode(?), nimimerkki “Kallio” pyrki ärsyttämään minua. Vastasin hänelle, mutta en mielestäni millään tavalla hyvien tapojen vastaisesti. Nyt sitten minut oli pysyvästi bannattu foorumilta. Jos joku kyseisen foorumin moderaattori lukee tätä, pyydän häntä perumaan bannin. Jos taas päätös oli yhteinen, mitä kovasti ihmettelisin, olihan siellä paljon hyvääkin keskustelua ja riitaisuutta osaltani ei varmasti enempää, kuin esim. foorumin moderaattoreillakaan, niin siinä erikoisessa, epätodennäköisessä tapauksessa, ei minulla todellakaan enää ole foorumille annettavaa, kuten bannauksen yhteydessä luki. Pyrin kuitenkin edistämään planetaarista eheyttä keskustelussa, jossa minusta närkästyttiin.

• DaPohe

Aihetta näköjään ei pystykään itse poistamaan, kun löysinkin jo keskustelua aiheesta.