pseudoefedriini...

^ DRAVENN lienee trolli :wink: . Ei kait kukaan tosissaan kisko Duact- tai kofeiinitablettiövereitä sen tähden, että piri on poissa kuvioista, koska tuttu diileri joutui linnaan, ja kaiken kukkuraksi väitä moisten roippeiden vieläpä edes jotenkin antavan korvaavia pärinöitä :unamused: :mrgreen: . Tosin, jos oikein mietitään, niin sen verran kummia substansseja porukka kyllä kiskoo olojen toivossa ja jopa niistä jotakin väittää saavansa, ainakin loistavan placebo-efektin, että ei pitäisi ihmetellä enää yhtään mitään :unamused: :open_mouth: . Ja näitähän tehdään ihan IRL, ei vain netin ihmeellisessä maailmassa. Mm. 1 hullu tuttuni niisti joskus Deprakinea, toimi kuulemma helvetin hyvin ja kehui oloaan suorastaan muikeaksi :laughing: :open_mouth: . No, mitäpä minä toki tiedän, kun en ole itse moista koskaan mennyt tekemään :confused: :mrgreen: .

En ihmettele enää mitään. Yksi paukapää sanoi menevänsä 600 mg Buranasta ihan sekaisin, kun se on niin vahvaa. :unamused:

Kaverilla on kanssa adhd-lääkitys mikä kuulema antaa virtaa. Kysyin mikä lääke niin sepram… :unamused:

^^/^ Mä tiedän tapauksen, joka ei suostu ottamaan vahvaa Buranaa, koska pelkää menevänsä siitä tyystin sekaisin. Kyseessä on siis tyyppi, joka ei käytä, eikä tahdokaan käyttää mitään päihteitä, ja karttelee sitten voimakkaita tulehduskipulääkkeitäkin sen pelossa, että pärähtävät moiset päähän :laughing: . No, toki liika/tarpeettoman suuriannoksinen ibuprofeenin syöminen voi olla hyvinkin vaarallista, joten parempi tietty, mitä vähemmällä pärjää, mutta ennemmin pelkäisin kyllä vatsaongelmia, kuin kupolin sekoamista :unamused: .

Muhun Sepram pisti kyllä virtaa ihan liiaksikin, ts. en saanut nukuttua, olin hiton levoton, keskittymiskyvytön aggressiivinen jne., mutta eipä se vaikutus vähimmissäkään määrin mukava ja toivottava ollut, päinvastoin :angry: . Mulle eivät nuo mielipidelääkkeet sovi sitten ensinkään, vaan aiheuttavat järjestäen tuollaisen paskaolon. Oikeat ADHD-lääkkeet(esim. metyylifenidaatti) toimivatkin mulla sitten ihan mukavina päihdykkeinä(Mulla ei todellakaan ole ADHD:ta), mutta ikävät laskut niistä seuraavat mulle myös.

Hitto, ite sepramia vuosia söin eikä tehny juurikaan mitään, ehkä vähän tasotti/turrutti, sitä vaan ns. oli… vähän niiko remeronin kanssa sitä vaan söi :smiley: liian helposti unohtuu välillä että miten erilaisia sitä ollaan ja miten eri tavalla reagoidaan eri aineisiin. Onhan niitäkin (harvassa tosin luulisin) joilla se pelkkä kahvi saa raajat tutisemaan ja tuo selkeästi lisäkierroksia.

Eihän siitä tietty mitään pahaa kellekään seuraa jos joku kieltäytyy särkylääkkeestä koska oikeasti(?) pelkää sen vaikutusta päänuppiin mutta se toinen ääripää joka olisi rännittämässä kaikkea mitä käsiinsä saa buranasta ternimaitoon niin…no,. en tiiä huvittaako se vai pitäskö olla huolestunu vaiko mitä.

^ En minäkään hevin suostuisi 600 mg Buranaa ottamaan siksi, että vatsani kestää todella huonosti tulehduskipulääkkeitä, mutta kun tämä ko. tyyppi ei kuumotellut lainkaan mahdollisten vatsaongelmien tähden, vaan oli tyystin varma, että noin vahvan kipulääkkeen on PAKKO mennä päähän, eivätkä mitkään järkipuheet ja vakuuttelut auttaneet vähääkään :unamused: . Ei suostunut moista huumelääkettä ottamaan :laughing: . No, eipä sitten vatsakaan kärsinyt, joten eipä tuossa kait mitään ongelmaa :stuck_out_tongue: .

Mulla Remeron muuten vaikutti isommilla, ts. mielipidelääkeannoksilla pitkälti samoin, kuin mielipidelääkkeet yleensäkin, eli teki musta levottoman, unettoman ja aggressiivisen hullun :angry: . Niillä pienillä unilääkeannoksilla se sitten unettikin oikein makoisasti. No, olipa sen annos mikä vain, niin joka tapauksessa sivuoireena oli armoton ruoan ahtaminen → lihominen, joten kiitos ei mulle enää ikinä sitä lääkettä, vaikka ehkä olikin paras unilääke mulle ikinä.

Edit: En siis pidä lainkaan noiden mielipidelääkkeiden vaikutuksesta, vaikka ne nupissa tutisevatkin, eli en tarkoita, että niistä mullekaan huumeiksi olisi. En ottaisi pahimpiinkaan pirikitkuihin, vaan mieluummin olisin tyystin ilman.

Pittäis pysyy poissa täältä kun ei pää ole selvä…

^ No eipä se tänne kirjoittelu ja/tai tämän foorumin lukeminen millään muotoa estä ihmistä saamasta itseään hengiltä typerillä aineilla/komboilla, jos niitä menee kiskomaan jo ennen, kuin on ottanut asioista selvää ja vasta vedettyään överit substanssista X, tulee raportoimaan asiasta ja kysymään, oliko tämä kannattavaa :wink: :mrgreen: .