Positiivista tänään?

jaksoin koeviikon loppuun. ensi jakso onkin sitten helpompi.

en oo prakannu täs santtuje lopettamises ny alkaa hajottaa kyl

Positiivista se että stilnoctit loppu tänää. Eipä tarvi hakee vähään aikaan. Tulihan siinä kuukauden aikana 120kpl nokitettua :smiley:

Sain 8kg/114,5cm hauen tänään! Joku 45min meni väsytellessä mutta oli siinä hymy herkässä kun sai veneeseen haavitettuu. :stuck_out_tongue: Siimat meni poikki ja haaviki paskaks sit ku rimpuili siinä. :laughing: Viimesiä kalareissuja tältä vuodelta ja ennätyshauki tuli.

vihdoinkin hyvin nukutuista yöunista.

Musta tuli tänään täti pienelle poikavauvalle. Pitää hoitaa asennekasvatus kohdalleen silleen että se kulkee lökäreissä 1-vuotiaana! :slight_smile:

Kävin kakalla :slight_smile:

olin duunissa eli rahaa tippuu :slight_smile:

oon vitun sekasin

Löysin sohvan alta aika paljon rahaa :confused:
Onkohan nää mun omia rahoja :confused:

Sain pesää :laughing:

Ja löysin Placebo kokoelma nipun mistä en ollut ennen kuullutkaan.

np:

Placebo - Lazarus

youtube.com/watch?v=hYN0wg1Ncdo

eka päivä yli kuukauteen ku töis, testaamme jalan kestävyyden… huonolta näyttää… :unamused: illal palkitsen sit itteni masokismista olusella parilla… :smiley:

Onneksi olkoon! Hieno fiilis, eikös vain? :slight_smile:

Uhkas pieniä vainoja tulla tos yhes välis ku piri hivenen laski ja seikkailin yksin tampereen yös mut sitte kaveri pelasti ja heitti pari mutteria, jostain syystä mun bentsotolet o iha naurettavat nyt ja ne on pitäny mut jo monta tuntia rauhallisena, ja poreki futailee iha kivasti ku viimeset vedot otin :sunglasses:

…huonompi homma on se että 10 mais pitäs mennä katkolle :unamused:

Onhan se. Se oli niin pienikin ja kaikkee. :slight_smile:

Mä oon saanu viime päivinä ihan himohyvää seksiä. No okei, baarin vessa oli vähän kyseenalainen, mut toimi.
Onko se btw kuinka omituista että tykkää siitä että toinen kuristaa seksin aikana? Siinä on meinaan vähän vitun avuton olo. Ja se on kivaa. :stuck_out_tongue:

Ja kuristavana 0sapuolena on pakko kysyy et onko sairasta kuristaa nussiessa ja joo vitun kivaa sekin oli. Epämääräinen sekuntikello raksuttaa pääsä ja laskee oletettua optimiaikaa tytön mahdollisuuselle hengähtää kerran pari ilman aivovaurioita. HC.

onko normaalia jos tykkää et nännejä purraan seksin aikana? siis miehelle?

Mikä ylensäkään on normaalia? :smiley:

Monet miehet pitävät tuosta. Miten kovemmin, sitä ihanampaa.