Kävin sosiaaliterapeutilla. kun kysyin häneltä, onko hänen mielestään paha jos rentoutuu välillä pilvellä, kun alkomahooli ei mulle sovi, hän totesi:
-no kyllähän jotku töissä käyvät ihmisetkin “rentoutuu” kerran kuussa kokkelilla, ilman, että heille siitä mitään ongelmia syntyisi jotenki huvittavasti vaan vastattu.
Niin, positiivista istuskelin tänään kaupunginpuiston penkeillä ja kattelin sielä hyviä perseitä, aiai mitä naikkosia oli liikenteessä, kun näin hyvä ilmakin
no siis istuskelin siinä rautatienkadun päästä kun tullaan juna-assalta päin, ni heti siinä oikealla puolella, tavallaan siis siinä alemmassa olevassa puistossa… siitä näki myös sujuvasti kaupungintalon, kun käänti katseensa vasemmalle, ja oikealle kun käänsi planetaariotaan, ni rikumotorihan se sielä oli näkökentässä.
en tiä luokitellaanko se varsinaisesti kaupungintalon puiston penkkeihin, no niitä vihreitä kumminki, siinä alemmalla tasolla. alemmassa puistossa siis otin sun neuvosta vaarin ku olin a:alle menossa, ja aikaa oli reilusti jäljellä, ajattelin istahdella siinä hetken. selvinpäin, taino aurinko loi tunnelmaa siinä kyllä
EDIT. en tiä, tajusitko missä olin mutta sielä jossain chillasin kuitennii :mrgreen:
Duunipaikkahan se sieltä pamahti Kävin tänään tekemässä ekan päivän ja hyvin meni. Tuttua työtähän tuo on edellisestä firmasta, mutta oli kuitenki opettelemista nuissa käytännön asioissa. Hyvä mieli
Ei ahista…aamulla oli vitun kylmä fillaroidessa… Aika väsähtäny olo. Mitäs muuta, öö hoidin asioita kaupungilla, aiheutin pahennusta kun hurjastelin fillaril täysii siel pitkin poikin. Melkein jäin auton alle selvinpäin. Oiskohan tää kuulunu tonne fillari topicciin, no olkoo ny tääl si. ku olin kerta selvinpäin.
edit. ja nii, sain taas 2mg valkosia ristipäitä lisää varastooni.
Musa, musa, musa. Se, että saan olla hetken yksin taas. Se, että pääsen illal lämmittään saunan ja saunomaan ja uimaan. Täl kertaa ihan n a k u n a, ettei tarvi vaatteet päällä kahlailla… Yks hyvä kirja, jota olen lukemas. Sukulaiset, hetkittäin, pieninä annoksina, kiitos… :mrgreen: Se, että mä meikkasin mun 82-vuotiaan mutsin nätisti,hih. Siivosin. Helpompaa tehdä sitä joskus toisille, kuin omas kodis…