Sain tietää et mulla on AD/HD Ja sain niihin lääkkeet.Ihan kumma respa semmosen shekin näkönen joku erikoishässäkkä.Lääkäri puhu et joku "huume"resepti??Ja sain levozinia tenoxin kaveriks ja xanorit saan kans piettää.Toivottavasti tämä NYT auttas.Lääkkeen nimi on CONCERTA.Onko kellään kokemusta??
Tässä jo hieman aikaa ollu sellanen fiilis, että alan saamaan elämääni reilaan.
Tajuttoman viinankittaus jakson olen saanut loppumaan ja nyt ei mene kuin 2-6 olutta viikossa.
Alkaa näyttämään hyvälle ja on hyvä olo. Ihmeellistä, mitään ihmeempää syytä ei viinanjuonti putken loppumiselle ole. Se vaan on loppunut.
Mutta tähän sivustoon oon ihan koukussa ja nimenomaan tänne Sauna puolelle vaikka en huumehia käytäkkään…
Poju
Tein vahingossa ihan sika hyvää ruokaa ja nyt on ähky
Kuuma kylpy odottaa poreammeessa, johon laitoin hieman mansikan tuoksuista kylpyvaahtoa. Yksi jääkylmä olut ja hyvää musaa. Poreet täysille ja nautin elämästä.
On tää reissuduuni välillä mukavaakin.
Poju
Olin töissä ja se tietää rahaa!
löysin siivotessa korkkaamattoman pakkauksen kolmioita… ja kuivilla piti olla, mut en jaksa, aivan sama…
Napsahti sakolappu tuulilasiin ja vittuunnuin ku en ollu ku vartin kumminkaan myöhässä. Sit huomasin et rikkeet ja kellonajat siihen on näköjään arvottu tai jtn ts. aiheeton, pääsen siis soitteleen ja valittaan enkä varmana maksa…
heräsin ajoissa !
Oon vähä selasi eilisestä!
Noku aarinko paistaa! kevät tulee, kesä tulee, provinssi tulee ja ruisrock tulee, jee
tänään pääsen kotia, eli karkkipäivä tiedos, 2pv evakos ilman mitään aika perseestä
se, että mä voi mennä ny nukkuun ja aamul hoitaa talon hommia kaikes rauhas, kun muut on missä kukin teillänsä, joten hyvää yötä teitille sitten sinne jonnekin joo toivottavasti mä en taas ens yönä sekoo ja huomaa unissani soittaneeni jolleki se rupee käymään noloks kun on siinä se herätys ja sit painan sen pois ja sit nukahdan uudestaan känny kädes ja sit mä voin herätä siihen että linja on auki ja sieltä kolmannen kerran minulta kysytään että kuka siellä ja mä en tajuu… eiku täähän oli positiivisille asioille. uni, se on positiivnen asia. nukkukaa hyvin.
Se että mä tärisen alkoholinpuutteesta ja pääsin just baariin. huoh
Mulla ne o tulos aina sillo ku oon luvannu muijalle tai itelleni olla selvinpäin
ei poltettu rosiksessa pohjia, yiiiiihh
Oon saanu uuden kämpän jonkusorttisee kondiksee lauantaisen muuton jälkee.
Ja ens tiistaina lennän taas Dubliniin viikoks ^___^
Pieni kiva metadoni pöhnä vielä eilisestä ja tramalia päälle ja aamu riva ja kohta toinen ja iltapäiväpami ja Päihdesäätiöllä käymää. On tämmönen mukava pieni euforia ja lämpö havaittavissa kehossa ja varsinkin silmät kiinni.
Lisäys: Kävin päihdepalvelu säätiöllä ja korvaushoito tiimi pitää palaverin mun uudesta arvionnista koska viimeks en ollut omista syistä korvaushoito kelpoinen, mut nyt on asiat muuttunu kun ei ole seka käyttöä niin paljon ja pystyn menemään selvempänä että ne voi hyväksyä ne arvionniks ja tekee sit päätöksen.
sopii hyvin tohon allekirjotukseen, “oletko ihan varma” mulla omaa kivaa, ja sehän on aina positiivista
lisäks todella positiivista on se et nyt saa tovin syödä ja nukkua kunnolla äitin helmoissa <3 on toi vanhemmista vierottautuminen pienelle lapselle rankkaa…
Jos väärästä paikasta kutkuttaa, niin kannattaa käydä lääkärissä.