Positiivista tänään

Onpas tänään täällä plinkissä ollut monenlaista positiivista juttua. Kahvitkin jäähtyi kuppiin kun piti lukea niin keskittyneesti :laughing:
Hyvä fiilis tänään :slight_smile:

erityisen hyvä mieli tänään.
sain polkaistua muokkaus-projektini alkuun ns “työteksteissäni”.
tilillä oli enemmän rahaa kuin luulin, iloinen yllätys sekin.
puutarhuri pärisytteli meidän talon pihassa jotain kovaäänistä vempainta mutta lopetti jo - vapauttava hiljaisuus nyt.
aukion ravintolat ovat laittaneet terassit kesäkuntoon.
parvekenarsissini avasi ensimmäisen kukkansa :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
eläkkeellä olo on ihanaa!

Makaan sängyssä kotona ja kirjoitan tämänhetkisen fiiliksen tänne ylös: Tallinnan reissu takana: buffetpöydän ilmainen viinihana ei houkuttanut, tax-freen alkoholiosasto ohitettu ilman marttyyriasennetta, kiva reissu ja olotila, osaan nauraa ja iloita ilman ns. ilolientä. Huomaan, että aika tekee hitaasti, mutta uutterasti, tehtävänsä, uusia muistijälkiä kertyy ja en tällä reissulla joutunut lainkaan pohtimaan joisinko vai enkö. Valinta oli hyvin selkeä ja mieli kirkas. Iloitsen siitä. Voisipa aina olla näin.

Krapulaton vapaapäivä. Tykkään isosti :slight_smile:

Eilen oli kauppareissulla taas muutama mukava kohtaaminen vieraitten ihmisten kanssa. Ennen mua ärsytti jos joku alkoi jotakin juttelemaan kassalla vaan nykyään en karkaa pois.

Suomen naisleijonat saivat MM - hopeaa vaikka tuomarit ryöstivätkin Suomelta maailmanmestaruuden. Yleisö buuasi jenkeille eikä aiheetta!

t. Juhani

positiivista tänäänKIN on te kaikki ihanat ihmiset täällä Plinkissä :stuck_out_tongue:
olisi ihan kamalaa jos teitä ei olisi!

Kesä lähellä, västäräkki ilmestyi hyppimään pihallemme! Joskin kyllä hyppeli lumen päällä mutta kuitenkin :sunglasses:

Tää lämpö ja aurinko on vaan niin ihanaa!

Olin eilen niin reipas, että hain kukkakaupasta keltaisia hyasintteja ja narsisseja. On ne niin ihania ja talossa tuoksuu joululle :laughing:

Mukavaa pääsiäisenaikaa kaikille!

Jos et voi soittaa kaverille ja puhua ongelmiasi niin onneksi on plinkki minne tulla pohtimaan asioita :laughing:

Eka kahvakuulatreeni puistossa tänään. Huomenna voi vähän olla kankea akka :laughing:

Vamos, Vilmasto!
Hyvältä kuulostava juttu!
Mäkin olin tänään salilla, kevyesti tein, mutta hyvää sekin teki.
Vähän on stressiä ja huolia lapsista, mutta se teki hyvää ja antaa energiaa. Paras hankinta on salikortin hankkiminen, olen joskus ajatellut.

Nämä valoisat aamut!

Eilisen kahvakuulan jälkeen kankeahko olo kun ei pariin kuukauteen ole mötikkää heilutellut :laughing:
Ja tuosta salikortista tuli mieleen, että se on iso juttu kun työpaikalla on työntekijöille oma ilmainen sali! vaihtelevasti tulee käytyä eli völilä enemmän ja välillä vähemmän. Olen minä välillä käynyt muillkin saleilla kun pari kertaa innostuin PTn palkkaamaan. Tais olla tän plinkkeilyn alkutaipaleella! enhän minä aikaisemmin voinut mihinkään valmennukseen lähteä kun vapaa meni viiniä tissutellessa :open_mouth:
Hah…monta positiivista juttua tälle aamua!

Vaikeita asioita voi miettiä vakasti myös ilman, että niitä marinoisi viinillä.

Aamunavaus vesijumpassa maauimalassa oli upea! Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Ilma oli viileä, mutta altaan vesi lämmin. Ihanaa, kesä on selvästi tulossa kun uimalatkin ovat auki :sunglasses: .

Positiivista myös se, että Sylvialla tänään parempi päivä. Paistaa aurinko siis sinnekin!

Jälleen kerran haluan hehkuttaa näitä upeita aamuja! Tänään 45 min lenkki heti herättyäni ja lämpötila oli kuin heinäkuussa, mutta vihreys ja lintujen laulu kuin keväällä. Metsäorvokit kukki kauniisti, kieloissa on jo isot nuput ja telkkäpariskunta uiskenteli lammella. Ei kauhean paljon paremmin aamu voisi alkaa :stuck_out_tongue: .
Ja tämäkään ei olisi mahdollista jos olisi krapula!

Samoin hehkutan näitä hienoja aamuja <3 niiiiin samaa mieltä kanssasi Vilma!
Alkukesä ja kesä yleensäkin on vaan niin upeaa aikaa! kaikki vuodenajat kelpaa omalla tavallaan, mutta kesä on kesä :laughing:

Onko Helsinkiin satanut lunta näin kesän korvalla?!?!?!

No ei sentään :laughing: . Haapa se kukkii tänä vuonna vähän reilumman kautta.

Vaikka aurinko ei tänä aamuna paista niin positiivista on se, että sain itseni raahattua vesijumppailemaan ulkoilmaan, negatiivisesta mielialasta huolimatta. Sillä se paranee kummasti.

Relaa ja vaikene-teema onnistunut tällä viikolla täydellisesti. Jaksaa taas puhua kotona :laughing:
Viikonloppuja jokaiselle ja tsemppiä tavoitteisiinne <3