Moi Lissu ja Tapsa ! hyvä, että asiat sujuu ja kiva saada palautetta. oonhan hieman vuosien aikana seestynyt…
kuuden viikon pätkäpreikki täältä tuli tarkoituksellisesti, eikä haamumodetkaan siihen vaikuttaneet.
tosiasiassa koitin olla ekan kevään kokonaan poissa, mutta mieleni oli heikko… ehkä sit 2017.
mut ei näitä palstoja loputtomiin jaksane koluta - nyt on ikävä kyllä ollut aika heikkoo
tämä mielenkiinto, kun on puuttunut lukemiskelpoinen voorumin otsikkoon liittyvä materiaali…
oih, missä ovat 2010 päivityksen hienot nimmarit, tulkaa nyt takas…
no, smokki kävikin eilen ja totesi taasen viisaita.
itse oon niin kyllästynyt näihin paskanjauhamisiin korviketeollisuudesta, etten ole niitä lukenutkaan enää vuosiin.
toinen keino on vain siedättyä tai vain lähteä vjittuun täältä - aika vähän mun elämää hallinnoi tämä nykyinen “lopettajien” tynkäseminaari ja kökköinen trollivoittoinen shitti, laatu on sitä putous tai ala-astetasoa…
känniset ja tyhmät kaapelit kelaa kirjoitustaidottomina muka viksui ufojuttui vailla todellisuudentajua,
okei mä kirjoitan enimmäkseen omaa paskaani, mutta en sentään ole sitä joka koloon tunkemassa…
scientologien aamuhartaudes viihtyisin varmaaan paremmin. niillä on kuulemma hyvää kahvia ja viinereitä ja
siel ainakin maailmanluokan aivopesun ekspertti eli kruisaava tomppa vetäis kunnon shoun, perkele !!
voisin jopa harkita liittymistä, jos en ois näin kovaksi muokattu luulemisopeista irtaantunut funda-ateisti.
toki joitain fiksui naisii täällä on ja raittiiksi revenneitä miehii kans, mutta kovasti katoa on ollut.
nimii en ala mainitsemaan - valitettavan iso pala holittomasta kakusta on poissa. eikä uusia tule -
kysymys: tulisinko itse “uutena” tällaiseen voorumiin kertomaan tarinaani ?? vastaus: en todellakaan.
Mitä vittua tälle paikalle on oikein tapahtunut ?? onko noi moderaadot jotain sipilän hallituksen avustajia…
kyllä sillon agraariyhteiskunnas oli paremmin. ja kun pulloautomaatit vielä toimi moitteettomasti.
itse oon varmasti myös muuttunut sitten “tulokaskauden” 2010, mutten oo koskaan kokenut olevani
täällä mikään “vaikuttaja”, eikä sellanen mua kiinnosta, mulla ei oo kunnianhimoa sotkea palstaa
tai julistaa kuin viihdekirjoituksellisessa mielessä painaa pehmeitä stooreja omiini - that´s fucking me.
ja aina voi olla lukematta - se kannattaa aina, sanoi jörkkäkin. elämä on liian lyhyt lukea shittii proosaa, eiksje.
ja eilen jaana.muru oli ihan täsmeessä aiheen tiimoilta taas, mut itse en ole halukas enää käyttämään energiaani ja
ilmaisuani joutavaan ja jo pysyvän asian muuttamiseen, mulla on muutakin tekemistä - tää on ollut tätä jo vuosia
ja nyt vasta sinne ulkoilmaan, oon myöhäs, vaikka vapailla olenkin… palaamme ja saamme kenties elää.
hyvää yötä järjensä himmentäneet valotäplät ja huomenta oman tasapainonsa löytäneet normaalit ihmiset.
^ hui ku oli ilkeetä ! - vjittu jos mä alkaisin tällä arseenalillani pudottelemaan, ei kukaan fingerpori selviis hengis…
mut siitä tulee vaan paha mieli, itelle kans - ja en usko sellaiseen, enää - vaan vaikuttaa voin vain itseeni.
off.