Porilaisia

Hei, mielenkiinnosta kyselen, että kuinka moni täältä on porista?

En ole Porista, vaikka tuskin se sinua kiinnostikaan. Ihan mielenkiinnosta kyselen, miksi kyselet porilaisten perään. Ajattelitko taas jonkin kerhon perustaa :laughing: ?

Hahaa vain sulle, kerho on jo pystyssä ja toiminta on lähtenyt hyvin liikkeelle, ihan puhtaasta mielenkiinnosta kyselen porilaisia, että kuinka moni narkki porista on täällä sivustolla.

Eikös sun pitäisi tuntea kaikki porilaiset narkit ihan IRL? Minä ihan luulin, että sä olet itse Porin Päänarkki, joka tuntee kaikki :confused: . Mikset siis voi ihan siellä paikanpäällä kysyä niiltä Porin narkeilta, käyvätkö he Plinkissä :wink: ?

No onko täällä Vantaalaisia hörhöjä?

Onks tääl kukaan Turuust? Nyt kun sitä plinkin omaa turkulaisjengii ei enää oo. Maagon jo tiedän olevan sieltä mut entä muut? Nii ja sit se yks snoukkari.

Mut kyl määki porilaissi tiärä!

Aika tavalla meni vikaan tuo arvauksesi, kyllähän mä porilaisia tunnen, mutta en nyt sentään kaikkia ku liikun vain tässä meidän omassa pienessä piirissä. [Poistettu henkilötietoja sisältävää tekstiä ja asiatonta tiedustelua - Päihdelinkin moderaattori]

Tääl o Turuust yks hörhö :smiley: eikä oo mikkää ongelma tulla poriin. En oo oikeesti mikää “hörhö” kyl mul on connectionii esim pääsette mun kaa mihin tahansa baariin. ikärajakysmys ei ole poliisin asia internetissä! oon pari vuot vanhempi ku tuo edel mainittu luku. en ees tie mikä edelmainittu luku enää kysyin frendilt mut ei swe tiiä mut kuitenkin yli 24v tervetuloo pidetää TURKUMIITTI! tai pori iha sama. Turus on 100x paremmat baarit ja aineet.

eikä haittaa vaik olis 20 ni mennää aluks näihin paikkoihin. nekin on ihan hyviä.

mää ole porist

Ei helvetti sä olet se pelle joka oli kyselly nettisivujen kautta noita kerhotouhuja jonkun aikaa sitten. Kaverit näytti sun fb profiilinkin mulle ketkä asian mulle kerto :laughing: Vai nyt on kerho pystyssä ja toiminta lähtenyt hyvin liikkeelle :unamused: Sen verran voin valoittaa sulle tota maailmaa että ensinnäkään iv käyttöä ei sallita missään puljussa(salaa moni sitä kumminkin harrastaa mutta se siitä). Toisekseen kun sä tommosia viestejä laittelet oikeisiin kerhoihin niin susta sana kiertää ja porukat saa vaan kunnon naurut sun kustannuksella :laughing: Mites teidän kerhossa noi jäsenmaksut, kenen ränniin ne lopulta päätyy? Pelkän presidentin vai onko muitakin jakajia? :laughing: Joo ja tiedän että mullakin on nykyään iv käyttöä mutta siitä kun ei satu tietämään muut kun te foorumilaiset ja onneksi mua ei täältä voi kukaan millään edes tunnistaa :mrgreen: :wink:

Kuules, sekaiv. Garion taitaa elellä ihan omassa maailmassaan, jossa valot ovat aika himmeällä, jos nyt ovat päällä lainkaan, mutta mitäpä tuosta. Antaa pojan hauskuuttaa muita foorumilaisia aina, kun tänne eksyy päästelemään niitä kuuluisia aivopierujaan :smiley: :laughing: . En tosin tiedä, onko kovin sopivaa nauraa ihmiselle, joka on noin pahasti pihalla :confused: .