Olen kamppaillut alkoholin käytön kanssa noin viimeiset 5 vuotta. Juon itsekseni olutta ja pelaan lähes aina myös rahapelejä joka on ollut erittäin huono yhdistelmä. Olen päättänyt lopettaa monta monen kertaa mutta olen onnistunut olemaan pisimmillään noin pari viikkoa ilma kaljaa. Nyt tälläkin viikolla olen arki iltoina juonut ja sitten seuraavana aamuna krapulassa töihin.
Pidän itseäni hyvinkin rationaalisena ihmisenä, mutta tämän alkon käytön kanssa tämä on jotain käsittämätöntä. Pohdin esimerkiksi mielessäni ettei tässä ole mitään järkeä kun olen ajamassa autolla hakemaan kaljaa kaupasta. Siitä huolimatta teen tämän uudelleen ja uudelleen. En keksi enää edes mitään hyviä puolia humaltumisessa kuin sen pienen ohikiitävän hetken alun nousuhumalassa.
Kuten otsikossa mainitsin, tunnen palaavani jatkuvasta vain lähtöruutuun ja masentaa todella paljon. Yritän nyt tänne foorumilla kirjoittamalla saada itselleni jatkumoa ja motivaatiota olla päivä kerrallaan ilman kaljaa. Eli tästä alkaa nyt päivä numero yksi.