Rekisteröidyin tänne juuri, huomisesta lähtien aion (yrittää) olla pelaamatta. Tänään on oma henkilökohtainen aallonpohjani saavutettu pelaamisen suhteen ja lopettaa on pakko. Yritin tänään soittaa peluuriin, jonotin tunnin enkä valitettavasti päässyt puhumaan, sitten kello tulikin kello jo kuusi ja puhelinpalvelu sulkeutuu silloin…Huomenna uusi yritys. Omin voimin en selviä, vaikka niin itselleni vakuuttelin kauan. Joka kuukausi ennen palkkapäivää, “kyllä mä pystyn olemaan pelaamatta”. Mutta kun en pysty.
Pelannut olen n.8v. Hetken mielijohteesta rekisteröidyin paffille, melko pian voitin sieltä useamman tonnin joka oli opiskelijalle valtava raha. Pikkuhiljaa pelatut summat vaan kasvoivat ja kasvoivat. Jos ei pankkitilillä ollut rahaa niin “onneksi” oli luottokortti. Tänään tilanne on se että mulla on kaks luottokorttia (toisessa raja 2500€ ja tämä vedetty “miinukselle” noin 500€ eli velkaa 3000€, toisessa 10 000€ ja “miinuksella” muutaman satasen). Palkkapäivä oli maanantaina ja tällä hetkellä rahaa muutama kymppi. Luottokorttien lyhennykset tulee ensi kuussa olemaan sitä luokkaa että en usko niistä selviäväni enää. Tänään oli pakko nöyrtyä, ottaa pankkiin yhteys ja sopia tapaaminen. Paniikissa päivällä menin jo toiseen pankkiin hakemaan lainaa, tehtiin liitteitä vaille hakemukset valmiiksi. Valehtelin kylläkin olemassa olevan lainan määrän silmiä räpäyttämättä. Taidan kuitenkin yrittää sinnitellä tuon oman varsinaisen pankkini kanssa, ehkä saan sieltä jonkun maksujärjestelyn luotoilleni…Huoh, monet kerrat ennenkin olen morkkiksesta kärsinyt mutta nyt on ehdottomasti pahin tilanne. Luotot tapissa ja ylikin, tili melkein tyhjä, seuraavaan palkkapäivään melkein kuukausi…
Teksti voi olla sekavaa, mieliala ei ole kauhean tasapainoinen ja välillä kirjoitin kyynelten läpi…