Plinkki kiukuttelee minulla, muilla?

Mitä tämä on, että liian monta kirjautumista? Ja mitä on, kun olen kirjautuneena, systeemi vaatii että menen jollain OmaPäihdelinkki-salasanalla sisään?

Jos tämänkaltaisia ongelmia on muillakin, niin se voi olla yksi osasyy siihen, että täällä kävijät vähenee. Ja en edes osaa linkata kuvia tänne. Onko alusta liian vanha? Onko palvelun tarjoajalla rahkeita uudistaa systeemiä?

Mulla on kaikki uusimmat ohjelmat, joten päivityksistä ei tässä päässä ole apua.

Ja onko täällä ylläpitoa?

Ja onko ryhmän FBssä pakko,olla omalla nimellä, vai voiko käyttää aliasta jonka ylläpito tietää?

Tuo monien kirjautumisten ongelma johtunee että koetetaan estää robotteja sivuilla?
Itellä toiminut ihan ok. Josjus aiemmin oli muistaakseni ongelmia.

Tämä alusta, kuten moni muukin(discord, zoom, mitä kaikkia onkaan) ovat kaikki omanlaisia ja vaatii hetken ennen kuin oppii.

Kuvien laittaminen onnistuu niin, että liittää kuvan osoitteen ja maalaa sen ja painaa ylhäällä olevaa img:tä.
Noin ainakin jos laittaa kuvia verkosta.
Joku muu osannee neuvoa jos haluaa laittaa omia kuvia, sitä en muista.

Faceen voi tehdä valeprofiilin ja liittyä sillä… Muuten kai näkyy omalla naamalla? Tuostakaan en ole varma.

Täällä(keskustelussa) on Toimitukselle osio, johon voi laittaa palautetta ja kysymyksiä. Vastaavat kai kun ehtivät.