pitjävaikutteiset bentsot parhaita

Pidemmällä tähtäimellä. Rivatril auttaa parhaiten ahdistukseen. Opamoxit tenoxit ja temestat
aiheuttaa niin rajut vieroitusoireet että ei ole mitään rajaa ja ei toimi koko päivää.
MUlla ei jostain syystä xanor toimi ollenkaan kuten ei Soikannelilla. SE ikäänkuin
pahentaa ahdistusta. Diapamit nousee kyllä hattuun mutta ei auta ahistukseen niin hyvin
kuin joku 6 mg rivatrilia. Rivatril on kanssa hyvä siitä että tekee selkeän olon eikä sekoita
päätä eikä aiheuta paradoksaalista agressiivisuutta tms…

kyl voisin sanoo et valitsisin mielummin 120mg pamia ku 6mg rivaa, onhan noi tapaus kohtasia mut ite ottasin ahdistukseen pamit mielummin ku rivat, aika kieroutunu aivokemia tai hc-nisti pitää olla ettei 120mg diapamia poista ahdistusta. ja toi agressiivisuus on kans tapauskohtainen ite saan pahimmat kilarit riva päissäni.

ei se mikään hc nisti tarvi olla ettei 120 mg pamia poista ahdistusta. Oon täällä katkaisuhoidossa
nyt ja jengillä on helvetin paska olo viinan takia eikä mikään annos pamia auta edes tärinään.
Sitäpaitsi jos et ole ihan ääliö tajuat että pamit ei oo sellasia lääkkeitä mitkä poistaa
ahdistuksen paremmin mitä isompi annos on. Ennemminkin tulee paska fiilis jos
annos on liian iso.

no nisti se juoppokin on, viina on huume siinä missä muutkin varsinaiset huumeet, mulla alkaa benzot ahdistaa vasta ku vetää yli pariliuskaa kännipäissään ja vain jos ahdistaa jo valmiiks(en oo harrastellut ryynäreitä pariin vuoteen). toi levozin on kyl hyvä jos haluu ettei korvien välissä oo liikaa liikennettä, joskus rouskin noita ku kipulääkkeet loppu ja en muistanukkaan koko luunmustumaa ihmettelin ku ihmiset oli niin huolissaan mun kaatuilusta :laughing:

kai ne pitkävaikutteiset bentsot on parempia jos se ahistus on jatkuvaa, lyhyet hyviä vaa paniikkikohtauksii ja pään sekotuksee

ite sanoisin, että rivat on parhaimpia ahdistukseen, pitkään sellaiseen ja hetkelliseen, 2mg tabut jopa on tehty kielen alla liukeneviksi. Itse käyttänyt nyt 2 vuotta 4mg / vrk. Suurimmillaan mitä olen KOITTANUT ihan muutenvain on 60mg rivatrilia, mikä on, no, melko norsunkaato annos (Kuinkakohan paljon vastaisi diapamia jos voisi ns verrata, sanoisin että 500mg luokkaa ellei enemmän?). tosin ei pistänyt kyllä tajua tai oloa sekavaksi vaikka alla oli hieman alle 2 promillea.

mäki oisin halunnu vaihtaa opamoxit(jotka menny pari vuotta) rivoihi, koska en tarvii mitää keskipitkä vaikutteisia unettavia ku se vaikutus on nii lyhyt ja se oli kohtauksii mut ku se diagnoosi ny muuttu yleistyneeks ahdistuneisuushäiriöks ja sain lähetteen psykiatrille joka yritti tyrkyttää mulle psykoosilääkkeitä enkä niitä tuu kyllä koskaa syömää, no sit ku se sen ymmärs nii mielipahalääkkeitä sit ku yritin siinä paniikissa änkyttää et mitäs sen aikaa teen ku oottelen että alkaako ne ikinä jytämää ‘vain otettu lääke auttaa’ ja sit heitti viel et oisit varannu ajan vähä aikasemmi… en tiijä ei kai kannata hakea itellee apua sillo ku sitä enite tarviis just eronnu avopuolisostaa joka päätti sekopäissää hakata mut iha kunnolla… no se onki vitun hyvä aika lopettaa ne bentsot seinää, niiku niitä ei muualta sais ei vaan ehkä itelle sopivimpia mitkää xanorit mut kai se on ittesä joteki piettävä kasassa et pystyy hoitamaan asiasa