Pissa ja kakka ja mihin ne tehdään kesällä

Näin juhannuksena ja kesällä varsinkin joudumme usein tekemään tarpeitamme johonkin “pusikkoon” ja pahassa tapauksessa keskelle katua!
Vuosia sitten (noin viistoist vuotta) minulle tapahtui tosi nolo kämmähdys; työnsin esikoistani rattaissa ja rakko täynnä. Olin Helsingissä onneksi Hämeentien loppupäässä kun pissi pukkasi väkisin ulos ja kusta lorotin siinä mekon alta kadulle. Onneksi ei ollu katselijoita lähietäisyydellä.
Kerran olin rynnimässä kohti baaria ja tunsin “et nyt alkaa tapahtua ja perästä kuuluu” Juoksin epätoivoisesti kohti baaria ja silloin alkoi järkyttävä “tursuaminen” kakka nousi housuista ylös selkään ku jostai helvetillisestä pursottimesta.
Näytin ihan kamalalta valkoiset caprit jalas ja haisin vielä kamalammalta. Menin pusikkoon (onneksi oli lähellä )ja soitin kännyllä kaverille joka toi puhdistuspyyhkeitä ja puhtaat housut. Olin niin häpeissäni ja puuduksissa pusikossa et lopulta jalat ei meinannu kantaa kun pääsin pois sieltä!
Miksei voi olla veskejä sieltääl tai edes siellä kun hätä tullee?

No ihan superia, huh huh. Kukaan ei uskaltanut vastata nii aattelin että pakko. Kunnon provo. Ja ehkä totta.

youtube.com/watch?v=ayk99CGX … re=related

Ihan TOTTA oli mitä kerroin ja valitettavasti paljon enemmänkin “vahinkoja” on mulle sattun. Tosin poden keliakiaa ja nyt kun tiedän sen ja syön “oikein” ei satu niin paljon vahinkoja. Mut se on toi kalja ku panee perän “rallattaan” ku ehän mä sais sitäkään paljolti juoda, mutta juonpa kuitenki :mrgreen: .
En ymmärrä miksi tähän ei uskaltais vastata, nämähän ovat päivittäin toistuvia asioita ,paitsi ei ne vahingot :laughing:
Lapset tykkää karkista ja pissa- ja kakkajutuista. Aikuiset taas viihteilynamista ja pissasta ja karkista.
Tosiasiat on tosiasioita.

Niinpä tosiaan toi talvi jäi pois näistä kuvioista, katsos kun talvella on niin paljon helpompaa: Lumihankeen kun vääntää skeidan ei se edes kauan aikaa haise ja yleensä on pimeetäkin ja perseen voi pestä lumella ihanast. Jos lunta ei ole niin äkkiä kotia kohti toppahaalareis ei se kakki ainaskaan NÄY niinku kesähousuis. :open_mouth:

Olen aatellu sitä tulppaa, mut minun tuurilla se tulppaa lentää ulos ja räjähdys tekee rumaa jälkeä. ISO VAIPPA kyl jeesaa vaik housut “vähän” kiristää mut parempi sekin ku kakat selkään asti tursuamas! :laughing:

Joo hei pysysköhän sellainen iso kuukuppi persreikässä… ei se kyllä pysy jos kunnol alkaa tursuta :unamused:

Jumalauta! Tost tulee kesän paras hitti! Kiitos neuvosta! Bling Bling vaan ja aaah.

Kait se on yritettävä lähimpään baariin. En mä ainakaan kaupungilla ala housuja alas kiskomaan keskellä päiväa, mieluummin vaikka sitte housuun.

Oma tapaus oli tuossa jokin vuosi sitten, kun tyttö oli parivuotias ja työntelin krapuloissani kapungin vilinässä sitä sitten. No pienen putken jälkeenhän se varpusparvi tulee noin vuorokauden viiveellä. Ainoa idea oli (kun en lasta voinut yksinkään jättää) juosta heseen. Meni tosi tukoille; juksin tyttö kainalossa ine ja heitin pallomereen pysähtymättä. Ehdin sekunnin murto-osaa ennen kun suoli RÄJÄHTI. Mutta sitä helpotuksen tunnetta ei kohtalainenkaan seksiakti voita! :mrgreen:

Salmiakki: miten niin keskelle katua? Kai sitä nyt ainakin suurimman osan ehtii sivummalle pöräyttää.

Vielä piti sanomani että sorbitolilääkkeet on tosi sikamaisia. Peräpuolelta voi nestemäiseksi muuttunut uloste tulla jopa huomaamatta. Siinä on lääketeollisuuden sikamainen pila ko. aineen tarvitsijoille. Espanjassa vedin kolme 200 ml pottua sorbitolimömmöä ja voin sanoa että kyllä oli hankalaa rodata pyykkiin salaa tyttökaverilta koko paskansekaista tekstiililäjää.