millä vitulla tässä saa
mielihyvää mistään…
ku lopettaa viinan…
olen käyttäny suunnilleen
kaikkia päihdyttäviä aineita
mitä maailma tarjoo…
aluksi sain mielihyvää jopa concertasta
kelailin että jepulis…
tässä voi lopettaa ton pirin vedon…
n.10 pirii ja 2-3v herskaa…
ja kuiville pääsin…
aluksi nää consut ja muut
antoi niin hyvän olon etten tarvinnut
mitään… olin vittu onnellinen…
elämä oli mitä nyt narkilla voi olla…
joka on päässyt takaisin normi elämään…
sitten meni 2v ilman lääkkeitä…
sitten iski tää helvetin alkoholi…
IKINÄ en ollut saanut viinasta mitään…
pirit…liimat…pilvet…herskat…
kaikki kokeiltu…
ja eroon päästy… kunnes… viina…
nyt sitten se…
se vitun viina PIRISTÄÄ!!
enemmän ku concerta…
nostaa mielialan…
MIKSI?.. ei onnistu 4,4 % oluella/siiderillä…
pari napsuu 40%…
ja saman tien piristyn ku ennen "töötistä… "
miksi vahva alkoholi herättää
minut paremmin kuin piristävät
HUUMEET…
^ Mitäänhän ei tietenkään saa suositella, ja narkkina lienetkin jo kokeillut, mutta DXM piristää ja tekee mukavan sosiaaliseksi. Vaatii tosin ensin totuttelua oksentelun ja hapuilun kautta, aivan kuten alkoholilla. Mä pääsin eroon dokaamisesta tällä taikaliemellä, ja nyt kun sitten kuukausi ilman Dexmiä, niin sieltähän se viinapiru hiipii päivittäiseen elämään. Mut vaihtelu piristää sekin, sanotaan. Nyt tosin alkaa meikääkin jo tissuttelu vähän kyllästyttää.