piristääkö tramal aiina? :O

elikkä otin tramalia jota saan harvoin itselleni noin kuukausi sitten bentson keralla ja puolikas piristi niin että olin kokopäivän pirtee vaik takana kolmen tunnin unet.noh, nyt sitten otin taas tramalia ja 2 kpl ja puolikkaan rivan eli 1mg mutta nothing? nukuin noin 4 tuntii, ei ole toleranssi tullut näihin koska söin niitä yhteensä 2 kpl puolikkaina about kk sitten.aiemmin en ole ikinä ottanut mut olin pirtee ku mikä.nyt ei meinaa pysyy silmät auki huonojen yöunien jälkeen ollenkaan eikä yllättäin tramalit piristä vaik ihan samoja!! 100mg depottia.oon ottanut 3 tänään ja sen 1 mg rivan miksein ei piristä kuten ennen?? :open_mouth:

entä piristääkö panacod, minulla on sitäkin? eilen väsyin mut luulen ettei ollut panacodin syy vaan sirrojen ja diapamien ja yskänlääkkeen jossa kodeiinii.

mikä sais mut piristyyn ku en ehdi ottaa torkkui edes??? :frowning: kahviikin meni tossa äsken mut eiiiii.silmät painuu kii kun istun alas.en voi torkkua tänään…lisää tramalia?? entä panacodia?

Entäpäs jos pilviprinsessa lopettaisi sen trollailun. Vaikutukset on yksilöllisiä ja se selviää vaikka ihan googlettamallakin. Tramal väsyttää ainakin mua, vaikka tekeekin olosta euforisen. Tunnen myös ihmisiä, joita se energisöi. En usko, että sun Tramal-tolet on noussut noin lyhyessä aikaa puolikkaasta. :unamused: riippuu toki, minkä vahvuisen oot ottanut puolikkaana. Mulla kyllä kolahtaa Tramal satanen EDELLEEN päähän yli vuoden jälkeen, vaikka saan ne iv:sti tai im:sti.

Niin ja mut Panacod nukuttaa todellakin, jos tarpeeksi kiskon. Eli n. 4kpl riittää.

Ei piristä aina. Varsinkaan bentsojen kanssa otettuna. Välillä piristää, välillä jumittaa. Ainakin oman kokemukseni mukaan. Mitä enemmän ottaa, sitä enemmän väsyttää. Mitä noita muita sun topikkejasi luin niin kuulostaa kyllä sellaiselta sekistely-extravaganzalta että jos nyt kuitenkin todennäköisesti vedät niitä kaikkia, niin älä helvetissä ota piriä ja tramalia samaan aikaan. Tuo kombo voi aiheuttaa erittäin todennäköisesti kouristuksia, ellei sulla sitten ole paljon bentsoja alla. Ja siltikin meno on todennäköisesti skarppia kuin puutarhatontulla, joten vittu oikeesti nyt järki käteen ton touhun kanssa :bulb: t. tukari-82 :unamused:

Totta kai Tramal piristää AINA. Huomasithan sen omasta kokemuksestasikin :wink: :mrgreen: .

NYT mä lopetan trollin ruokkimisen.

Edit: Tuleeko muuten kenellekään muulle näistä pilviprinsessan jutuista mieleen Kale vai olenko taas vainoharhainen? Toki trolleja aina riittää, mutta jotakin samaa tyylissä tuntuisi olevan IMO :confused: .

Mä kyllästyin näihin jatkuviin uusiin viestiketjuihin tyystin. Eikö nyt muka mitään saa saman tai jo aiemmin laaditun topicin alle. Siks en viitsi vastailla enää mitään, enkä Winstonin tavoin usko koko juttuun enää. :unamused:

Niin no, eipä oo Kaleakaan palstalla hetkeen näkynyt… ja sitten “yllättäen” tulee tällaisia HERPADERP-topixeja muutama päivässä.

MÄ EN JUMALISTE OLE MIKÄÄN VITUN TROLLI VAAN TAHDON OIKEESTI TIETOO TÄÄLTÄ!!! vittu et pitää syyttää heti semmoseks mitä ei ole kun laitan muutaman keskustelun joissa oikeesti pohdin jotain asioita! jumaliste te ootte kaikki päästä pimeitä NARKKARIPASKOJA…mäkin voin heittää noin kun te väitätte musta mitä väitätte! ja tramadol nukuttaa mua tramal piristää.en tiiä miks!

Loistavaaa Rimprenssa.

Tämä päästä pipi Narkkaripaskiainen veikkaa ,että nyt Rinsessalla on patjan välistä herneet mennyt jo nenäänkin.

Tolla asenteella saat varmasti oikein tyhjentäviä tietoiskuja mieltäsi arveluttaviin kymysyksiin.

En ymmärrä, miksi sinä, Prinsessa, kyselet ylipäätään yhtään mitään päästään pimeiltä narkkaripaskoilta, joilta ei saa mitään järkevää vastaukseksi :unamused: . Oletko harkinnut, että vaihtaisit foorumin johonkin sellaiseen, mistä saisit kysymyksiisi parempia vastauksia näiden paskanarkkien epämääräisten mölinöiden sijaan :wink: ?