Piristä pari kysymystä?

Ensinäkin otin pommina piriä ekaks 0,2g ja odottelin vaikutuksia yli tunnin. Ei oikee mitään. Ja nyt otin 0,1 viel lisää. Paljonko sitä voi ottaa? kauanko kannattais nyt venata…
Eilinen esso saattaa vaikuttaa et on vähä tolei.

Otin nyt tarkotuksel varovasti koska kerran se 0,2 oli liikaa. Mut ei voi koskaa tietää millasta tää nyt on ni pakko alotella varovasti joskus saanu ottaa 0,5 ja ei paljo mitään.

Ja sitte pari muuta juttuu…

Mulla on aina ku otin essoi tai pirii ihan tajuttoman kylmä ja vilunväreitä koko ajan. Auttaako siihen mikään?
Mitään lääkettä ei oikein oo. Ja sydän hakkaa tällä hetkellä ihan tajuttomasti, mulla ois yks propral mutten uskalla ottaa sitä ku luin jostain ettei kannattais.

Yhen yön valvonu nytte tässä, oikeestaan noin 30h kohta ja silmii koitin kyl pitää kiinni jonku tunnin kas tässä välissä. Vähän auttaa.

Ja vielä sitä että vettä koitan aina juua melkei koko ajan, melkee nii paljo että meinaa tulla ylös se vesi. Ni paljonko ois hyvä määrä juoda vettä vaik tunnissa??
Alkoholii en uskalla yhtää ottaa tulee jostai syystä iha kamala olo ja laatta lentää jo yhestä juomasta ainaki kahesta ni nii paha olo… aikasemmi ei mut nykyää.

Tyhmä kun olen niin pakko kysyä :unamused:

Oon käyny kuumas suihkus jos pari kertaa ja auttaa hetken sit taas alkaa et on nii vitun kylmä ja vaikka ois kolme vilttii päällä ja kuuman patterin luona, nii lämpöses ku mahollista on vaan vitun kylmä…
Ja onko mahollista, ku mulla monesti on piri saattanu nousuissa vetää ihan voimattomaks… ekana sit tulee yhtääkkii pirteeks.

Kiitoos …

Ompas tylsää porukkaa lukijoita riittää mut kukaa ei vaivaudu vastaamaa … :open_mouth:
Ei väkisi :smiley:

^Jos mä oisin sä, niin himmailisin nyt sitä vauhdin ottamista, nukkuisin muutaman tunnin yö-unet, ja huomenna(siis tänään klo yli puolen yön) aloittaisin paremmin levänneenä uudelleen… :wink:

Se piri ei enää toimi kunnolla (ellei sit ole oikeasti) ihan kunnollista, kun eilen oot vielä naksuja kiskonu ym. ja valvonu 30 tuntia niinku mainitsit.
Eli hukkaan menee jos nyt tänkin yön vielä yrität “pakolla” jatkaa, ja jotain oloja yrität saada.

Se palelu on ihan normi juttu ja samoin ne “kylmät väreet” ym. Vaikka pumppu hakkaakin ylikierroksilla, niin pintaverenkierto heikentyy ja palelee helposti.

• Noh siin kävi ny nii et alkoha se vaikuttaa ja meni 1g . Just otin vikat pallot :smiley:
    Ja nielasin sen just ku alko tulla kunno nousuja … melkee överit ni nyt sit ku noiki alkaa vaikuttaa ni meni överiks varmaa.
    Hyvä jos liikkua pystyy tästä. Muuten kyl iha ok olo. VIELÄ AINAKI.