Pirin viihdekäyttö

Oon harkinnut jo pitkään lopettamista mutta taas on viime aikoina luisunut liian paljo puolelle. Käytän siis alkoholia ehkä parin viikon välein viikonloppuisin mutta kun otan alkoa, otan myös piriä enkä edes ole varma miksi. Pysyykö “selvenpänä” vai mikä. Aikaisemmin pari vuotta meni todella harvoin mutta nyt on tullut mukaan joka kerta ja kun olen juonut huomaan kohta jo ajattelevan tätä ja kauan ei mene kun on lainit edessä. Eli voisin sanoa että minulla on ongelma. Haluaisin lopettaa kokonaan koska seuraava koko viikko menee kärsiessä vaikka olisi valvonut vain yhden yön. Alkoholia juon oikeastaan vain siksi että muuten juurikaan ei kavereita tuu nähtyä, heistä osa on myös viihdekäyttäjiä. Alkoholi ei vielä koskaan ole ollut ongelma mutta viihdekäytön myötä olen alkanut pitää myös sitä ongelmana. Ja siis kaiken tämän paskan lisäksi kärsin myös yksinäisyydestä jonkun verran. En tiedä kuinka pääsisin tästä kierteestä eroon😣 vertaistukea kaivataan.

Ja toki kiinnostaa mistä olette hakenut apua. Onko muita mahdollisuuksia kuin terveyskeskus? Tai ryhmät? En ole kovin sosiaalinen ja uudet ihmiset ahistavat.

pirillä ymmärtääkseni valvoo ja rauhallista arkipäivää organisoituneena mutta sotilaskäyttöön enemmän suunnittelu lääke : kertoisitko ne parhaat puolet ?

Siinä se paras puoli tuli, ei tarvitse nukkua… noh nyt olen saanut asioita eteenpäin vietyä ja tässä se uusi elämä on pikkuhiljaa alkanut👌

[Poistettu foorumin hengen vastaista - moderaattori]

@ProscriptuS Tämä on päihteiden lopettamiseen tukea hakevien vertaistukifoorumi, joten pidetään keskustelu sillä linjalla.

@nainen Oletko tutustunut NA:n vertaistukeen?

• Päihdelinkin moderaattori