asetoni on se yleisin ja tehokkain koska siitä nousee karvat pystyy mutta sen haistaa ja maistaa nenässä ja suoneen vedossa sen maku tulee selvästikin suuhun (hönkäsynä) ja saatta myös kirvellä suonessa varsinkin nenässä yleisin mutta myös yksi vaarallisimmista.
nyt on uusi jatke aine tullut yleiseksi msm (luonollinen rikki) joka on halpa sekä turvallinen vaihto ehto koska sitä on ihmis ruumiissa valmiiksi luonnolisesti. jos haluat tietää onko pirisi jatkettu tällä niin väsää vedot (vettä ja piriä pumppuun) ja laita jääkaappiin seuraavan päivänä veden sekaan ilmestyy kirkkaita kiteitä. en tiedä ilmestyykö kiteet ruumiin lämpöisessä vedessä eli jos syntyy niin ei se voi olla kovin terveellistä koska kiteitä syntyisi myös verisuonten sisällä ja voisi aiheuttaa tukkeita…
piri piri makea ja varikäs tabletti (näin syntyi pinkki piri) eli mausta ja hajusta tunnistettavissa on pinkistä keltaseen, banaanista sitruunaan.
toinen makea glukoosi sekä fruktoosi makeita vain hajun ja maulla tunnistettavissa yksi yleisimmistä jatkeista
vastuutomat ihmiset voivat jatkaa jopa rotanmyrkyllä tai vaikka sokerilla tai suolalla. joten muista ostaa vain ihmisiltä joihin luotat ja tunnet jottei vaaraa tule koska ihmiset tekevät mitä vain ansaitakseen rahaa eli tunkevat sekaan melkein mitä tahansa. jotkut jopa haluavat tahalleen pahaa ja lisäävät verta sekaa ja levittävät tauteja kuten c-hepatiittia sekä aids:ia
joten muistakaa olla vastuullisia aina varsinkin jos itse et tiedä paremmin ja olet jatkamass kamaa rahan takia joten mieti jos itse olisit ostajan kengissä.
Itse en piriä käytä mutta jos käyttäisin ja saisin jatkettua olis myyjän nenä ainakin viikon kipeä ja koko kylä tietäisi ettei häneltä osteta mitään. Kukkaa meinasin ostaa pipareihin niin heti näki että lehteä myös mukana paljon, sanoin etten paskaa osta kiitos ja näkemiin. Hyvä kun panevat minigrip pusseihin niin näkee mitä on, yksi sanoi hakevansa mutta kestää 45 min, sanoin etten jaksa odottaam ut tulen huomenna uudestaan ja ostan sulta jos tavara on OK. Otan pistoolin taskuun ihan varoilta ja mistään autosta en mene hakemaan.
Ota Neurokipu huomioon, että täällä maailmassa vaeltaa ihmisiä jotka lisää siihen ihan luomu priima-kukkaan tarkotuksella synteettisiä kannabinoideja tai muita synteettisiä erikoisuuksia (potensoimaan päihdyttäviä/psykedeelisiä vaikutuksia rahan vuoksi ja häijyimmät tyypit lisää niihin ihan kunnon myrkkyjä (esim. dark-netistä hankittuja) joista kuuppa saattaa seota loppuiäksi pysyvästi sekä kumpaankin sontaan voi kuolla jo ekasta testikerrasta) ja siinä touhussa voi lähteä myös henki varsin epämiellyttävällä tavalla varsinkaan kun lekuritkaan/sairaanhoitajat ei tiedä mistä kemikaalista on kyse jos pitäisi auttaa puhumattakaan mahdollisesti pysyvistä vakavista mielenterveysongelmista joissa itsemurha ei ole ehkä yhtään hassunpi vaihtoehto kun psyyke menee vituiksi ilman päteviä parantajia.
Et pysty millään erottaan mikä on totta ja mikä ei ellet luota kasvattajaan 100%:sti (jonka voi saada aikaiseksi) tai tee sitä lääkeaineen kasvatusta itse…
Ne sun pyssyt, puukot tai vaikka singot ei kauheesti auta jos olet arkussa, sieltä on hieman paha valittaa ja kitistä…
Ps. Niissä priimakukinnoissa voi aivan hyvin olla hieman trimmilehtiä (pikku lehtiä siis jotka ovat kukinnoissa kiinni eivätkä kaikki niitä supertarkkaan trimmaa ja lisäähän ne painoa hitusen) mutta nekin sitten on yleensä trikomien peittämiä ja lääkinnälliset aineet on kohdallaan. On jopa olemassa ihmisiä/sairauksia joille toimii juuri trimmilehdet parhaiten koska niiden kannabinoidiprofiili on juuri heille se oikea… Älä dissaa lehtiä koska se on hölmöläisen hommaa varsinkin kun koko kasvilla on lääkinnällistä potentiaalia ilman lämmitystä/aktivoimmista psykoaktiiviseen muotoon…
Synteettistä hasaa oli liikkellä jossai vaiheessa, mutten ainakaan PK-seudulla ole kuullut faktaa tai edes arveluita, että näin ois oikeasti nugettien kanssa tehty. Noh, eipä se olisi vaikea temppu, mutta aika harvoin nykyään törmää edes näihin x-yrtti+cannabinoidi-blendeihin. Porukka taitaa suurimmaksi osaksi olla tajunnut näiden vaarallisuuden.
Jos se kukka on saatu kasvatettua edes priiman näköiseksi, niin tuskin näillä markkinoilla ja markkinahinnoilla on järkeä ruveta ihmisiä näin myrkyttämään. Toki kaikki on mahdollista ja välillä porukan ahneudella ei ole mitään rajaa.
Mutta kun näkee että koko kasvi on jauhettu niin se ei ole kukkaa, juu aina sinne vihreää sekaan tulee. No nyt kun olin keskustan lähellä korvalääkärillää niin menin paikkaan jossa nämä veikot parveilevat ja sillä yhdellä oli. Sanoi ettei saanut ihan kuivaksi mutta pani reilusti yli, mulla on sienten ja marjojen kuivauslaite joten eip homehdu. Kun myyjä katsoo suoraan silmiin ja pussin läpi näkee mitä se on niin kaupat tuli, anto mulle numeronsakkin kun tietää nyt mihin sitä tarvin.
Korvalääkäri oli hyvin kiinnostunut mun testeistä ja sanoi kun olen käynyt kuulotestissä niin määrää mulle jotain lääkettä jossa on samoja aineita, kapselit on hyvä nauttia jonkin rasvaisen kanssa jotta toimivat. Soittaa mulle kun saa testitulokset, kyseinen lääke pitää tilata meidän ns. pääapteekkiin ja respa pitää hakea mehiläisestä, varmaan taas punainen lappu. Lääkäri sanoi että asia on tiedossa, kun katsoi mun melkosen pitkää lääkeluetteloa tuumas ettei mun lääkkeet vaikuta siihen, sanoi että ovat kalliita kun KELA ei korvaa. No rahalla sentään saa, mitähän ne vois olla, Soikannel vois tietää.
Tottakai nyt puhutaan epätodennäköisistä asioista mutta tästä maailmasta löytyy myös tahoja jotka nimenomaan haluaa, että se “normikukaksi kutsuttu priima” laittaa porukkaa mullan alle ja faktat kasvista vääristyy. Tietysti jokainen uskoo mihin haluaa, ei sillä…
No se riippuu onko se kukka jauhettu/grindattu mutta kukaan ei priimaa mene jauhamaan (pikkuerien poistossa) koska silloin on hyvin hankala erottaa onko se sitä priimaa. [Poistettu ohjeita - Päihdelinkin moderaattori]
Tietoa tarkemmin tinnitus juttuun ei löydy mutta ehkä Hilbert voisi auttaa?
Siis Spice Gold on parempaa kuin oikea kannabis, ei laita kuumottelee eikä keilailee liikaa asioita ja kestää koko päivän. Se oli vuonna 2009, en tiedä jos kemikaalia on vaihdettu, mut jossain vaiheessa tosiaan tuli sellases mustassa pussissa niin tujua tavaraa et kuuppa meinas seota.
Mun kokemus on ihan nolla, josen näe pussissa kukkaa saa olla mun puolesta. Mulla oli kaveri jonka vaimo kuoli syöpään ja mikään ei auttanut. Sekasvatti ja otti vain ylimpiä lehtiä ja vaimo poltti niitä ja eli kivuttomana, nyt kun kuoli saimme muutaman kasvin ja siemeniä joita kaveri kasvattelee. Tämä kaveri ei polta vaan pipariosaston miehiä myös, paha MS tauti eli ihan tärisee niin sanoo et vois mennä takaisin töihin. Kaikki mitä meillä on tasataan ja kehui mun viime hankintaa, kaupasta pakastettua pikkuleipä taikinaa johon reilusti voita, uuni pienelle ja saa olla vähän raakaa. Eihän me sitä maun takia syö, kaksi lapsuus kaveria paranee kuin taikaiskusta. Meillä on samat neurologit jotka myöntää asian, emme saa respaa ja kumpikaan meistä ei polta tai mitä vapottamista se nyt lieneekään.
No nyt osui eli just mitä piti ollakkin, ilman kipuja ja tärinoitä mennään ja kummallakin hyvin pienet annokset toimii, tanan lääkärit kun eivät uskalla kirjoittaa respaa, neurologian ylilääkäreitä kummatkin. Mulle tohti sanoa että olen paljon paremmassa kunnossa kuin viimeksi, mistähän johtui, kysyi kuis mun selkä niin sanoin et siinä olis pikku homma teidän kirurkikavereiden kanssa. Sanoin et sitokaa pöytään kiinni ja tehkää se teidän kirurkikavereiden kanssa, enempää kipua ette pysty aiheuttamaan.
Ei sitä siihen kai kukaan laita. Kuriirit hyvin useasti maahantuovat pirin kätkettynä muun nestemäisen tms. joukossa… Siitä se sitten “leikataan” eli erotellaan VEDETTÖMÄLLÄ asetonilla joka haihtuu täysin. Lisäksi “tahna” piriä kun ei kuulu, sillä se ei ole “valmista”. Joten nyt ihmettelen vielä enemmän että miksi ihmeessä joku kastelisi piriään?! Kuka tahtoo omasta piristäsi keskeneräisen näköistä?! Huhhei…