mä käytän satunnaisesti piriä, sekoittamalla sitä juomiin hyvin vähän kerrassaan etten oo ihan total ylikierroksilla.vuosi sitten sitä meni enempi ja olin vuoden kokonaan ilman nyt taas oon ottanut välillä tätä kuten eilen ja tänään.noh, nyt sitten oksettaa, huippaa ja väsyttää, mut uni ei tuu, ei tuu oksennus ja maaten on vain hyvä olla ja mun pitäs jaksaa lähtee liikkeelle, kamu sano et viskaa huiviin toinen lasillinen tätä juomaa niin olo paranee.lähes tunti sitten otin alle puoli tl "laihdutuspirtelö"jauheen sekaan sitä ja join, mutta ei viel mitään vaikutusta.on respalla rivatril 0.5 ja diapam 10 pitäskö täs nyt sit turvautuu jompaankumpaan ja onko muita kotikonstei? vuosi sitten ei ollut ikin laskui mulla kun käytin!!! nykysi on!!! mistä lie johtuu ku samasta paikasta ihan samaa tavaraa kuitekin…merkillistä???
kaikki neuvot laskuihin otan vastaan kiitos tää olo ei ole hyvä nyt ja mun pitää pyöräillä kaupalle.oon kuullut et jugurtti auttaa.pitäs kai sitä kiskoo XD liekkö auttaa tippaakaan.
nyt kaikki neuvot tarpeen, mulla laskuis sydän hakkaa kovasti välil ja oksettaa.jos otan monta päivää putkeen olo on kuin ois juonut perskännit.nyt en aatellut enää ottaa tänään mut jos olo ei parane muulla ja pitää jaksaa kaupoilla käydä jne ei oo vaihtoehtoo ku ottaa nyt se korjaus ja levätä kun palaa kotia.
hyvät neuvot tarpeen! kiitän. auttaako jos otan bentoja? entä muut lääkkeet? atarax??? kipulääkkeet?
Syö hyvin, juo paljon. Eipä tossa oikein mitään vippaskonsteja oo. Joku Diapam ehkä auttaa rauhoittelemaan elimistöä niin, ettet käy ylikierroksilla. Mä sain ensiavuksi essoöverien jälkeen lanssista 15mg Diapamia. Beetasalpaajat, jos löytyy, ajanee myös tuon asian ainakin sydämen sykkeen kannalta. Ataraxia en suosittele, se nostaa sykettä entisestään.
ensikerralla syön väkisin ja juon vettä yms.ettei tuu kaameet olot! yritän…onko tiettyi juomii ja ruokii jotka ei vähennä pirin iloista vaikutusta mutta auttaa ettei oo niin kovat laskut?
“Vain” Diapam ja Rivatril? Annoksesta riippuen ovat aika vahvoja bentsoja molemmat. Itseäni pamit jeesaavat nukahtamiseen paljon paremmin kuin esim. Tenoxit tai z-lääkkeet, tosin pameihin ei ole juurikaan toleranssia. Ihmettelen kyllä jos et saa itseäsi noilla tiputettua. Tosin jos haluat sitä svimbaa säännöllisesti käyttää, niin unet nyt jää väkisinkin aika huonolaatuisiksi, ellet sitten satu kuulumaan niihin henkilöihin joita ko. substanssi rauhoittaa.
Anyway, kamomillatee, valeriaana, kuumat suihkut yms. voisivat auttaa. Kofeiinipitoisia juomia ei luonnollisestikaan kannata vetää.
Toisessa ketjussa kyselit treenaamisesta ja pirin vetämisestä. Huono idea. Joskus nuorena testasin ja kyllähän se treeni kulki kuin rasvattu mutta jälkikäteen oli aika helvetin hc-olo, pumppu kävi ylikierroksilla ja treenistä palautumiseen meni yli viikko. Mielipiteeni on se, että väh. 3 päivää taukoa siitä vauhdista ennen mitään vähänkään rankempaa treeniä, etenkin kun sulla on noita uniongelmia. Voipi pukata ylirasitustilaa päälle, ja se ei ole yhtään mukava tila se.
Suosittelen kaikille pirteille juhlijoille oikeastaan päinvastaista, eli jotain mikä nollaa kaiken iloisen vaikutuksen mutta ei aiheuta huonoja fiboja. Uskallan veikata, että joka ikinen tulee loppupelissä iloisemmiksi näin, vaikka sitä ei ehkä just nyt uskoiskaan. JOS on mahdollista käydä terveyskeskuksessa tunnustamassa tosiasiat, niin homma helpottuu varmasti aika tavalla! Tsemppiä rinsessalle!
Joo vai “vain” pameja ja rivoja. No kyllä mullakin totta kai tolea löytyy pameihin, mut silti se lanssimiehistön antama ensiapu 15 mg Diapamia jeesasi aivan loistavasti essoövereihin ja uskon, että ne nyt sentään anto oikeasti sellaisen annoksen, et selviydyn kotona ilman sairaalakeikkaa. Essothan on kuitenkin amfetamiiniin perustuvia.
Tosin en mäkään tolla annoksella NUKKUNUT, Stilnoctia taisin ottaa sit nukahtamiseen. Jos sulla ei kerta mikään pistä untenmaille, niin jotain leptiä sitten, varmana tipahtaa.
Ja petri, hmmm mä ainakin olin lukevinani tänään, että vaikeita myrkytystiloja (amfetamiini ja kokaiini), joihin liittyy sydämen korkea/epäsäännöllinen syke, lääkittäisiin alfa/beetasalpaajilla. Kun tässä aikaisemmin päivällä epäilin vetäneeni koksun kanssa överiksi.
Olet täysin oikeassa, oma tietoni oli väärä. Se perustui siihen, että olin lukenut jonkin kirjoituksen (jota en kirveelläkään löydä), jossa todettiin beetasalpaajien yhteiskäytön stimulanttien kanssa pistävän liikaa painetta alfareseptoreihin ja olevan tästä syystä vaarallista. Pahoittelen, että en tarkastanut tätä toisesta lähteestä.
Beetasalpaajat siis tosiaan ovat suhteellisen turvallisia stimulanttien kanssa, kunhan ei vedä ihan liian isoja annoksia. Täältä voi lukea lisää: erowid.org/pharms/betablock … ons1.shtml